Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Abild Dyreklinik

Startet af Winther Ilderen, 12. Oktober 2008, kl. 09:24

Winther Ilderen

Abild dyreklinik ligger på hovedgaden i Brabrand ved Århus.
Jeg bruger fagdyrlæge Dorthe Nørgaard, der er 2 andre dyrlæger, men jeg bruger kun Dorthe.
Hun har også speciale i ilder. Jeg har ikke andet end været tilfreds. Har brugt hende i mange år også til andet end ilder.
Bla kan hun neutralisere din ilder i fuld løb, det har jeg fået gjort 4 gange uden problemer af nogen som helst art. Over 20 af mine dyr er neutraliseret der ude, og jeg har aldrig haft komplikationer af nogen art. Priserne er ok. Og ved over 8 dyr får man avler rabat, dvs special pris. Bla ved hun meget om ilder med allergi og hudsygdomme så har sendt en del derud som har efterspurgt det i tidens løb

Hun får alle de stjerner man kan give, nå kan se der ikke er stjerner så får hjerter
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


www.abilddyreklinik.dk

tlf 86 263511.

Amazing Ferret

De har lavet det at man skal betale 260 kr hvis man vil snakke med en dyrlæge  :@ det synes jeg godt nok er for dårligt og alt for dyrt for at få et svar på et spørgsmål

Winther Ilderen

Det betaler jeg aldrig.
Måske hvis man er ny eller dårlig betaler ? ved det ikke

Amazing Ferret

Jeg er ligeglad med hvad grunden er....Jeg synes det er groft

Anne

Citat fra: Winther Ilderen Dato  8. Juni 2009, kl. 20:09
Det betaler jeg aldrig.
Måske hvis man er ny eller dårlig betaler ? ved det ikke

Det har vel ikke noget at gøre medom folk er dårlige betalere når det er en service der ellers er gratis hos alle andre. Jeg ville aldrig tage mine dyr til en dyrlæge hvor jeg ikke gratis kunne snakke med dem først om nødvendigt, man skal jo vide hvad de har tænkt sig at lave og hvordan før man tager dem af sted.

Metnil

jeg vil så sige, jeg har heller aldrig prøvet at skulle betale for at snakke med dem..

Men jeg har så heller ikk ringet til dem efter jeg hørte at de angiveligt var begyndt at tage penge for det..

Shamua

Jeg har lige været der med Mikka.

Der var god betjening, og betalte kun for medicin, ikke for konsultation. Skal jeg så næste gang, når han skal vaccineres, men synes i det hele taget det var en god oplevelse!

Vh. Marianne