Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dyrelæge Lolland/Falster?

Startet af Lea, 18. Januar 2010, kl. 20:05

Lea

Hej

Ville høre jer som bor på lolland/falster hvilke dyrelæger i bruger til jeres ildere ?

Da min dyrelæge jeg havde inden i kbh desværre er død. så skal jeg finde mig en ny til Balou . men Maribo dyrelæge nægter jeg at gå til da de gav forkert medicin til min gamle ildertæve. også er de skyld i af min gamle hund fik statviskopper i trædepoterne (Staves)
Og Nakskov dyrelæge har jeg dårlige erfaringer med ang hunde.


Så en god dyrelæge hernede af evt?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Nogen der har erfaringer med Sakskøbing dyrelæge ?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

Hvis du alligevel tog til københavn for dyrlæge, hvorfor fortsætter u så ikke hos Lone eller Allison? Der er man sikker på at man får den rigtige viden og medicin. Det ville jeg da gøre, i stedet for at tage en chance.

Lena og Peter

Vi bruger ikke dyrelæger på lolland eller falster da de ikke har forstand på ilder.
Vi bruger Lene T. fra Vordingborg dyrehospital, og vi har kun haft gode oplevelser med hende.. ;)

Batman2007

Hej lea. :)

Ved godt at den ikke lægge på lolland, men den dyre læge vi bruger er på sjælland, i Haslev :)
Rigtigt god, kan kun snakke positivt omkring dem. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Lea

Ok er villig til at tage op til sjælland.. da jeg skal finde en ny god dyrelæge til Balou ..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3