Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dyrehospitalet Vorup, i Randers SV

Startet af A.C, 9. Februar 2010, kl. 00:58

A.C

Vi har en dyrelæge, som jeg gerne vil anbefale andre. Han er måske lidt dyr (hihi), men jeg er rigtig glad for ham. Her er hvorfor:
-Han er god til "anderledes" dyr, som fx rotter (vi har haft en del, og han har taget sig godt af dem) og selvfølgelig ildere.
-Han yder en god service (vi Har flere gange fået udsættelse på betaling, hvis det har været en uventet eller akut behandling)
-Han er med i et samarbejde omkring noget med nattevagt, så man kan ringe på alle døgnets timer og få hjælp
-Jeg vil klart anbefale dyrelæge Erik Garbus. Der er en kvinde der, og hende har jeg været utilfreds med, så jeg laver altid aftaler med ham
-Man kan sende mails med spørgsmål, og få svar ret hurtigt :)
Som sagt er han dyrere end andre dyrelæger, men jeg ahr aldrig været utilfreds, så det er godt nok for mig :D

Bussen holder ikke ret langt der fra, det tager 2 min at gå der hen.

A.C

så vil jeg lige tilføje at da Balder blev kastreret første gang gandt lægen kun den ene testikel, men de vi besluttede at Balder skulle under kniven igen, for at finde den anden skulle vi kun betale for medecinen (ca 350). Jeg ved godt at det måske lidt er en selvfølge, men sådan tager jeg det ikke, og er rigtig glad for at vi ikke skulle betale for endnu en opreation :)

Shamua

Ja, hende damen skal man hvertfald ikke aftale tid hos. Hun afviste mig med det samme da jeg sagde det drejede sig om en ilder!  :-$

Vh. Marianne

A.C

Jeg var inde hos en af kvinderne en dag, fordi balder kløede sig og hendes diagnose var: ja dt kan være lopper, eller skaab, eller mider eller pelsskifte :)
jamen det kunne jeg sgu da godt selv regne ud... så sørg for at komme ind til Erik Garbus!!  ;)