Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

dyrelæge per gotfredsen (KBH)

Startet af HB-Ferrets, 29. Maj 2010, kl. 22:57

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

cibatuchsi


HB-Ferrets

Ok, jeg har heller ikke  :S Men har en hvalpekøber der ikke har vildt mange penge for tiden, så ville se om der var nogen der måske havde erfaring med ham, men det er da vær at undersøge om han er god  :) For som sagt er han jo rimelig billig.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

cibatuchsi

nu ved jeg ikke hvad allison tager lige for det. men med alt andet er hun rimlig med priserne.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

ud over de to links der henvises til her kunne jeg faktisk ikke finde noget konkret på ham andet end at folk synes han ikke var flink. Jeg fandt til gengæld en masse glade kunder der havde skrevet.

Jeg ville nok ikke selv vælge ham, men der er vel dårlige oplevelser næsten alle steder? men jeg ville klart vælge en dyrlæge med forstand på ildere uanset.

Charlotte

Jeg var der for mange år siden med en kanin der skulle kastreres. Jeg forklarede ham at det var en kælekanin og at han ikke brød sig om at blive taget i nakkeskindet, men at han pænt fandt sig i at blive taget op bag forbenene og under bagdelen (en hånd hvert sted). "Ja ja" sagde han og nærmest smed mig ud uden at bedøve kaninen. Da jeg senere samme dag kom og hentede ham fandt jeg en kanin der var så skræmt (og fuldt vågen) at det tog ham flere dage at blive bare nogenlunde til at røre ved. Derudover fik han nogle dage senere en bar plet i nakken. Jeg tog ham til en anden dyrlæge der sagde at den bare plet i nakken kunne være fordi den pågældende dyrlæge havde stukket forkert. Jeg fik binyrebark-hormon-creme og det fik pelsen til at komme igen. Men der gik flere uger før han blev sig selv igen psykisk og kunne tages op uden at kæmpe for sit liv. Det skal lige skrives at kaninen og hans mor var ude i nogle timer hver dag på mit gulv og jeg kunne til hver en tid gå hen og tage ham op normalt. Så jeg vil STÆRKT fraråde den dyrlæge! Din købers hun kan få hende steriliseret hos Lone (Jagtvejens dyrklinik) til samme pris og med en langt bedre oplevelse for dyret (og ejeren).
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

HB-Ferrets

Tak for det charlotte, vil ihvert fald ikke til en dyrelæge der ikke lytter til hvordan ens dyr plejer at blive håndteret.
Sååå køre vi bare tøssen til lone.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Anne

Lone er nok under alle omstændigheder et godt bud. Læste et sted at han vikede bange for katte, og hvis man er bange for katte er man det sikkert også for ildere. Men igen, det har ikke været det vilde jeg kunne finde om ham, så det er jo kun godt at folk skriver deres oplevelser så andre der søger også kan finde det.

HB-Ferrets

Ja helt bestemt... Men lyder da ihvertfald ikke lovende når han er bange for katte  :S Kan ikke lade hver at tænke på hvorfor sådan en person er blevet dyrelæge.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Anne

nu ved jeg jo heller ikke om det passer eller hvordan det er, det er jo folks opfattelser af en mand jeg personligt aldrig har mødt. Men hvis man virkelig ER bange for katte så er dyrlæge måske ikke det bedste job i verden nej!

Charlotte

Jeg kender til en dyrlæge i Nivå der er bange for katte. Hun tager på husbesøg så det må da være slemt for hende hvis folk har mange katte. Men ja, de skal nok ikke være dyrlæger når de er bange for nogle af dyrene.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne