Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

350 i herning !

Startet af AnneME, 9. August 2010, kl. 18:08

AnneME

hej alle :D

Diva har idag fået sin første vaccine, og de tog 350 kr for det med, med en pose godbider ! :)

de behandlede hende så godt ! :)  :fnis:

AnneME

 :fnis: de klippede os hendes negle :D

Anne


AnneME


NannaMB

det var sku da super billigt. Overvejer sku at kører til herning for det nu. :)

Anne

Det ER billigt. Bruger en dyrere dyrlæge i Herning, men til gengæld også en der ved rigtigt meget om ildere. Men når det bare gælder vacciner så skader det da ikke at se på prisen

NannaMB


Malene

Altså, nu er det ikke for at ødelægge jeres tråd, men man kan nu godt få en dårlig oplevelse med en der ikke har forstand på ildere, selvom det bare er en vaccine.
Da jeg første gang skulle have vaccineret min Ichabod, blev dyrlægen så bange for ham (fordi han lige flyttede lidt på sig), at han bare slap ham, med sprøjten siddende i ham :S Han fik det dog ind i ham, da jeg holdt ham fast, men det var stadig nok til at jeg fik en ret ubehagelig oplevelse.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

det kan jeg godt forstå. Der er også en af mændene hos dne dyrlkæge i thisted jeg bruger der virke rbange for mine, og ham gider jeg ikke have, det er bare en dårlig oplevelse for alle.

Men jeg tager nu fast til Herning dyrehospital hvis jeg skal andet end bare et prik, for der VED jeg at der er styr på tingene og at Vibeke ved hvad en ilder er og hvad den kan fejle.

Robert

Syntes det er utroligt at man valgte at blive dyrlæge hvis man kan blive så bange for dyr :)

Anne


Malene

#11
Citat fra: Robert Dato 10. August 2010, kl. 00:33
Syntes det er utroligt at man valgte at blive dyrlæge hvis man kan blive så bange for dyr :)
Jeg er helt enig. Men nu ved jeg da at man ikke kan forlange alle steder, at de kan håndtere selv de simpleste ting, ved dyr de ikke har erfaring med :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AnneME

hehe ja, klart.

har ringet rundt til de forskellige i herning, men utagelse for dyrehospiltet der (nåede ik den) og ingen har rigtigt noget med det at gøre.

Anne

Som jeg har sagt før så er Vibeke på herning dyrehospital super god til ildere. Hende vil jeg anbefale til enherv tid og vi kører som sagt selv 2 timer for at komme dertil, simpelthen fordi hun er den bedste vi har haft.

Hun ved det hun skal vide om ildere, og hun har været super til at opdage når der har været noget med mine, også ting jeg faktisk ikke selv havde opdaget. Hun håndterer dem super, er ikke bange for at blive bidt (hun har jo stået model til My da hun var lille, og hun bed altså MEGET, nu bider hun kun dyrlægen :lol: ), og hun redede Mys liv da vi var ude for en ulykke hvor Mys venner døde. Jeg var hos 2 andre dyrlæger før My endelig fik den rigtige behandling hos Vibeke, og uden den havde jeg ikke haft hende i dag, det ved jeg.

Jeg kan slet ikke rose hende nok, hun er vores yndlingsdyrlæge, og det er simplethen fordi man er i trygge hænder og hun ikke bare sender ens dyr hjem med ne besked om at se tiden an. Hun undersøger alt det hun kan mens man er der, så man går hjem med en følelse af at der ikke kunne være gjort mere.

AnneME

okay :) hvad er det hun tager for vaccine? :dans: