Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billig, men god dyrlæge?

Startet af Trashstar, 17. Oktober 2010, kl. 19:54

Trashstar

Leder efter en dygtig dyrlæge, med ordenlige priser?
Tænker lige nu på kastrering af fritter...   :)
Helst på B strækningen.. Hovedbanen +/- og til Høje tåstrup.
Eller inde mod Nørrebro, omkring stationen... Det er sådan cirka de steder jeg kommer og har mulighed for at komme :]

På forhånd, tak. ;)

Barky

www.jagtvejensdyreklinik.dk Beliggende på Nørrebros Runddel. 5 minutter i bus fra Nørreport st.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Selina

jeg har ringet rundt til nogle forskellige, netop og hørt mig om det samme, men både for hanner og hunner.
den dyreklinik der ligger i Rødovre har helt klart været den billigste og kunne give 200 kr i rabat for en han hvis man kom med flere :)

Barky

Jagtvejen er både en af de billigste i kbh - samt bedste til ildere.

Det er ikke mange alm dyreklinikker der har udbredt erfaring med ildere.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Selina

Citat fra: Barky Dato 17. Oktober 2010, kl. 20:20
Jagtvejen er både en af de billigste i kbh - samt bedste til ildere.

Det er ikke mange alm dyreklinikker der har udbredt erfaring med ildere.

hvad koster det på jagtvejen? er det noget du ved? :D

Og er der evt nogen som har erfaringer med implantater. har en han på 6 måneder som er gået i brunst, sys det er alt for tidligt at få ham neutraliseret.. og hvad ligger det i af pris? :)

mette11

Jeg vil også anbefale Jagtvejens Dyreklinik. Lone er super dygtig, billig og virkelig sød...det eneste minus er at hun ikke har de vilde faciliteter med røntgen, scanner osv.

Jeg har en hun med implantat og jeg mener at jeg gav 750kr. for at få det sat i hende...det var i januar og det fungerer fint. Det var også Lone som gjorde det. Jeg er dog ikke helt sikker på at hun altid har dem på lager, så det er nok en god ide lige at få en tid til det, så hun kan bestille det hjem, eller sige i forvejen at man kommer ind i åben konsultation og skal have sat et sådan i.

Selina

okay, er det samme pris for hanner? :) er det noget med de er kræftfremkaldende ??

mette11

Jeg kan ikke se hvorfor prisen skulle være anderledes for en han...men nu er det længe siden, så tjek op på prisen, da den jo kan være ændret siden hen...
Prøv at søg på suprelorin implantat...der er en del om det herinde. Jeg har ikke hørt at det skulle være kræftfremkaldende - der er visse former for p-sprøjter/hormoner som er det, men det er noget andet.

Selina

Har prøvet at søge på implantatet, men der kommer intet frem :(

Anne

søg herinde på suprelorin eller suprelorin implantat eller implantat

Trashstar

Super mange tak for svarene!
Har selv kigget lidt på de to klinikker. Men kunne ikke se prisen hos den i Rødovre. Og ved de tager 600 for det i Albertslund. Er allerede blevet anbefalet den af en bruger her inde. Bare uden for forummet. :D

mette11

Søg på suprelorin...der kommer to sider med resultater op!

Eliza

Nu bor jeg selv i Rødovre og synes ikke der er nogle af de to som ligger i rødovre der er gode.. Det ene sted dem som sagde at de havde forstand på ildere, anbefalede mig at kastrere min han som 4½ måned og sjovt nok er han jo så død af kræft i dag. Han nåede lige at blive tre år gammel.
Har også været tvunget til at bruge dem en gang mere hvor jeg ikke var tilfreds med deres svar og behandling.

Så Jagtvejen (Lone) eller Alison i ballerup ville jeg anbefale og de er begge fair med deres priser. Det kan godt være det kan fås billigere andre steder, men hos dem ved man at det de laver er godt.
Alison giver også implantater mener de koster omkring 800kr
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.