Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

3-0 til rotterne

Startet af tzari, 12. Oktober 2008, kl. 19:11

tzari

Hehe endnu en tøs gået i rottefælden  :snebold: :lmao: B-) B-) Har to rotter stående i et stort bur i stuen og de er i volliere net det betyder de kan bide nærgående ilder tøser men ilderne kan ikke få fat i dem. Så lige nu har Birdie fået et nap i poterne. Hannerne har sjovt nok fattet de der små bæster ikke finder sig i noget  :ja: :ja: Spændende hvornår tøserne indser de er hardcore  :snebold: :motorsav:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Hah, så kan de lære det. De rotter er sgu ikke dumme :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Hos mig er det katten der ofte bliver bidt...hunden har også fået et nap i snuden af mine rotter... men min kat er bare for dum til at lære det! Han bliver ved med at gå rundt ovenpå buret, så de kan bide ham i trædepuderne... hver gang skælder han voldsomt ud, hvorefter han søger trøst hos mig...(det er da også lidt sødt *S*)...