Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

? omkring udstillinger

Startet af cibatuchsi, 24. August 2009, kl. 00:03

cibatuchsi

Ja det er jo første gang vi skal deltage i en udstilling og derfor er jeg kommet til at tænke på hvor stort bur i andre tager med.
jeg ahr valget mellem et stort kaninbur eller den ene etage af deres bur (som nu ligger i kælderen)

og så et lille sidespørgsmål: hvor meget plads plejer hver enkelte at ha til sine ting. bure osv? for vi bliver nok nød til at ha en barnevogn med.

Anne

Det med plads er meget forskelligt. PÅ valhalla 2008 havde man faste pladser og jeg havde ca et bord til mine dengang 3 dyr. Men på de fleste udstillinger er der ikke faste pldser og så stiller man sig hvor der er plads. Vifs lokaler er vist ret store så jeg tror sagtens du kan vre der, ellers så skriv en mail og spørg dem? Jeg tager ikke bur med i år, men en sammenfoldelig løbegård. Det har jeg spurgt om lov til af arrangørene.

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 24. August 2009, kl. 13:02
Det med plads er meget forskelligt. PÅ valhalla 2008 havde man faste pladser og jeg havde ca et bord til mine dengang 3 dyr. Men på de fleste udstillinger er der ikke faste pldser og så stiller man sig hvor der er plads. Vifs lokaler er vist ret store så jeg tror sagtens du kan vre der, ellers så skriv en mail og spørg dem? Jeg tager ikke bur med i år, men en sammenfoldelig løbegård. Det har jeg spurgt om lov til af arrangørene.
ok tusind tak. vi tager vognen med og er der ikk plads ryger den i bilen og han må så finde sig i at sove i liften, skråstolen eller på armen.
det bliver nemmere næste år når han kan passes ude.

Line

Har et stort "klap-sammen" tremmebur til 2 dyr.

cibatuchsi

vi har endelig fundet ud af hvilken bur vi skal have med, nemlig det eneste af de to vi har der kan være i bilen...griner

Line

ja så er der jo ikke så meget at rafle om :P