Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

bliver i nogensinde trætte af jeres små ballademagere?

Startet af ludvig, 18. September 2009, kl. 21:29

ludvig

´Jeg ved at det er et lidt sært spørgsmål, men jeg sidder hjemme en fredag aften, og prøver at se en rigtig tøsefilm, men kan simpelthen ikke få lov at samle mig om den, fordi de små banditter hele tiden skal kravle op og smide ting på gulvet, eller andre ulykker...nu er Ludvig også et damp barn af den anden verden, som kan køre på i min fire timer ad gangen.

Men jeg kan ikke lade være med at tage mig i at være en lille smule træt af dem lige nu! Jeg er selvfølgelig glad for dem gennerelt, og har ingen intentioner om at sælge dem eller noget...men for fanden hvor måtte han gerne tage en slapper engang imellem!

...og ja, dem der har set ham til træf kan sikkert ikke forstille sig dette, da han bliver en rigtig pivfis og ligger på min arm, til vi går hjem, neb neb neb...i han domæne er der ingen stille Ludvig!!! :@


tzari

spørg Myg om det spørgsmål hun er en PESTILENS til at komme op på køkkenbordet så kommer tit ud og køle ned på toilettet  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

ludvig

he he...ville nok ikke virke for mig, der er tusind ting han ville kunne få hevet ned også!!!!

ludvig


AlisVolatPropiis

Rollingerne er bestemt heller ikke populære når de begynder at drengelege den, med HØJ lyd klokken gerne 3-4 om natten...så ryger de altså i køkkenet og kan få energien skudt af derude.

Jeg tror alle af os selvom vi elsker dem over alt på jorden, nogle gange lige må trække vejret og tælle til ti...

Bawa

sheila har det med hele tiden at skulle hoppe op i sofaen og op på sodabordet.
og hun bliver VED! i flere timer .. op, blive smidt ned, op igen, blive smidt ned, op igeeeeen, blive smidt ned!!!  :nej:

Katrine

Sådan er det også her, lige når man skal se film og slappe af, jeg så vil de lege, typsik  :lol:
Ildere: Loppen & Bamse

Peewit

Det er det samme herhjemme. Især lige for tiden da jeg har meget at se til mht. skolen, så er det altså voldsomt belastende at have 2 basser flyve rundt over ALT og vælte ALT. Af og til synes jeg lige man får brug for en time-out. :X
Men synes de er så frygtelig svære at være irriteret på med deres kære ansigter.. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

jeg har to hvalpe til at hoppe rundt på mig og nappe mig - de skal jo sikre sig jeg ikke falder i søvn :X

Felix løber fra den ene sofa til den anden i håb om han finder det rette sted til at kunne hoppe over på sofabordet - som jeg self har rykket langt ud, da han har været der et par gange nu  :X

Freja er sådan rigtig ulykkesfugl og vælter ting over sig selv - så hende redder jeg konstant.

Hexia jagter kattene og især hende den mest uskyldige kat som bare sover!!


lige nu hader jeg mine dyr  :X de vil bare ikke lade mig se viva la bam!

Idamusen

¨det er lidt af en selvtillids tråd det her. man kan sidde og tænke at sådan gør mine heeeeldigvis ikke. men så gør de bare noget andet  :nej:


var meget træt af Zif forleden da jeg en halv time inden havde samlet en lort op fra måtten. da jeg så kommer ud i gangen igen er der 4  :o der fik jeg måske nok mit første grå hår.

lille_jill

Jeg bliver sur på Chucky når han skider på gulvet 2 minutter efter at jeg har stået og gjort hovedrent (med ham som tilskuer).
Desuden blev jeg virkeligt gal, da han bed min rotte.. men det var i sidste ende min egen fejl.
Generelt er han så rolig, så mængden af ballade er på et minimum.

Stubba

hvis vi sidder herhjemme og prøver at f.eks. se tv, har rofus fået den idé at kravle op til os (det er jo sødt nok) men så skal han lige grave lidt samtidig .. aargh!

og så er han så legesyg, at han - ligesom jeres - tager ALT ned fra sofabordet .. og IND under sofaen, dette gælder også fjernbetjeningen.

Så ja, nogengange ville man gerne have, at man bare kunne sige "sov!" og så sov han .. men nogengange er han jo også SÅ dejlig, når han så endelig sover hos en.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Lige nu er jeg rigtig træt af Rofus.
Jeg kunne sove længe idag (indtil halv otte), men så begyndte han at grave i buret fordi han ville ud .. så valgte da lige at stå op kl. 06.00 stedet.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

ludvig

Hvor har jeg prøvet det mange gange!! Er guld værd ikke at have buret stående i soveværelset!!!

Stubba

vi har buret i stuen .. men vi kan stadig høre ham. Jeg var godt nok træt af ham idag :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!