Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nyt tema (På papiret)

Startet af Malene, 29. September 2009, kl. 17:27

Malene

Jeg har lavet et nyt tema, så I har to at vælge i mellem :) Det gamle bliver altså ikke slettet.
I kan ændre jeres tema her: Profil > Redigér profil > Udseende og layout > Skift

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Den er virkelig flot det nye tema Malene. Har du selv lavet / tegnet den? den er virkelig sød :love:

Malene

Mange tak :D Ja, jeg har selv lavet det og har brugt min egen Hector som model :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Katrine

Jeg synes det er super flot det nye (det er det gamle nu også men dejligt med lidt forandringer) :)
Ildere: Loppen & Bamse

Peewit

Jeg elsker simpethen det nye tema.. <3 Det gør mig helt glad når jeg kigger på det.. :fnis:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie Stuhr


PiaLyng

Jeg er helt pjattet med det nye :-D! dejligt med lidt forandrig engang i mellem :)

Bawa

du er simpelthen så kreativ malene :D

Sulle

Ihhh hvor er det bare flot det nye tema! Gid det var mig der var så dygtig til at tegne.  :dans:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Nu har jeg hørt fra flere, at de ikke vidste man kan vælge et andet tema.. Så jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på denne tråd :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Jeg har haft "på papiret" som tema siden det kom... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CarinaNielsen

det sser rigtig godt ud malene. :)
Basserne fra Herning. :)

Amazing Ferret

Hehe jeg vidste ikke der var flere layouts - men nu har jeg fundet det og ændret til *på papiret*  :) Altid rart med lidt fornyelse

cibatuchsi

Citat fra: Amazing Ferret Dato 29. Marts 2010, kl. 13:36
Hehe jeg vidste ikke der var flere layouts - men nu har jeg fundet det og ændret til *på papiret*  :) Altid rart med lidt fornyelse
lige mine ord:)