Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Plato og Filine

Startet af ilderhjemmet, 11. Oktober 2009, kl. 16:04

ilderhjemmet

Jeg må nok lige præsenterer de 2 sidstankomne ballademagere  ;)

Plato (lille fis) fik vi for 3 uger siden han er ca 12 uger nu, gl. ejer syntes at han var for belastende og han bed og bed og hendes børn var bange for ham.

Da vi fik ham var han underernærede, bange og tja angstbider, idag en rigtig glad, legesyg kravleilder er bidefri, kun nap ved leg :dans: og i god stand (ikke overvægtig)

Filine fik vi i fredags hun er ca 10 uger, hun er en glad, legesyg og meget kærlig skattepige, hun er også bidefri men napper lidt ved leg  :lol:.Desværre er hun ikke acepteret i flokken endnu eller dvs, Frits Freja og Chanell angriber hende med det samme, Duvel er ved at være kønsmoden, han har prøvet at hoppe på hende  :-$
Quark og Plato har fuldt ud accepteret hende, de sover og leger så med hende når de kommer ind til natten, hun er ude af sit  bur en god del af dagen, hvor vi leger og kæler med hende og jeg ned på fire og båtter sammen med hende  :fnis:

Filine er så søsteren til den ilder jeg har skrevet om i en anden tråd om
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

PiaLyng

Tillykke med de to nyankommende :D!

ilderhjemmet

tak tak, det er jo så på bekostning af at folk ikke ved hvordan de skal håndterer en ilder
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

PiaLyng

ja desværre :).
husk billeder af dem :D

ilderhjemmet

vi er ikke gode til at fiinde ud af hvordan vi sætter dem ind :(
glemte lige at skrive at begge ildere er renlige
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

PiaLyng

Citat fra: ilderhjemmet Dato 11. Oktober 2009, kl. 16:21
vi er ikke gode til at fiinde ud af hvordan vi sætter dem ind :(
glemte lige at skrive at begge ildere er renlige

jeg ved inde under billedgalleriet står der metoder til at sætte billeder herind :D.

Bawa

Citat fra: PiaLyng Dato 11. Oktober 2009, kl. 16:22
Citat fra: ilderhjemmet Dato 11. Oktober 2009, kl. 16:21
vi er ikke gode til at fiinde ud af hvordan vi sætter dem ind :(
glemte lige at skrive at begge ildere er renlige
jeg ved inde under billedgalleriet står der metoder til at sætte billeder herind :D.
http://ferretopia.eu/index.php?topic=29.0 :D

Black Diamond

Hej Søde  ;) De varmer mig virkelig at høre du har tage de små pus til dig. jeg er sikker på de får et fantastisk liv hos jer. Jeg er virkelig harm over den sidste lille søster der stadig er savnet.
Men det er virkelig alt ros værd at i går ind i sådan en opgave med rank ryg og masser af kærlighed for dyene.

Lige det du skriver med Duvel.. Hold da op.. er han allerede begyndt at bliver kønsmoden nu :fnis: Han er hurtigt. Men jeg glæder mig virkelig til at se ham igen den lille pus, fra vores Hollands tur. Håber de har det godt alle sammen.

Mvh Maria

AlisVolatPropiis

Jeg er så glad for at ilderne har jer to :) Ikke nok med i tager de små fortabte sjæle til jer, så står i heller ikke af for udfordringen af selv de slemmeste bidere, med tålmodighed og kærlighed.
-Det ER altså virkelig beundringsværdigt. Og jeg ville ønske jeg selv havde overskud og ressourcer til det  :-$
Og jeg vil også se billeder af jeres to nye!!! :D

mht. Duvel...agh! det er altså tidligt....jeg håber ikke mine to følger eksemplet :lol: Men jeg håber snart flokken accepterer den lille tøs :)

ilderhjemmet

Hej Maria og Trine, tusind tak for de søde ord  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet