Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

V-hob listen

Startet af tzari, 26. Oktober 2008, kl. 16:37

Bawa


Black Diamond

Det lyder lidt underligt. Jeg har hørt om nogen hvor han ikke var blevet opereret ordenlig ,hvor det kun var den ene sed strang der var blevet fjernet. Men ikke når begge boller er væk. Underligt!!! :P

Lena og Peter

Vi synes også det er underligt... Men han er nok bare mærkelig.

Jeg har hørt at ilder kommer til at ligne deres ejer, :lol:

tzari

Citat fra: Lena og Peter Dato  5. November 2009, kl. 21:30
Vi synes også det er underligt... Men han er nok bare mærkelig.

Jeg har hørt at ilder kommer til at ligne deres ejer, :lol:

Lige en ting jeg kom i tanke om i er HELT sikker på det ikke  er binyrekræft der kan de nemlig få brunst adfærd TILBAGE...men som jeg forstår det har det hele tiden været der ikk? Jamen hvis han vil så prøv ham på en tæve ville da være dumt ikke at gøre er jo ikke just fordi det VRIMLER med v-hobs i dk
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Lena og Peter

Jeg tror ikke det er binyrer kræft.. Har har gjort det hele tiden, så vi må da bare prøve til foråret med en tæve og se hvordan det går. Og hvis han så er v-hob, så kan han få styret alle sine lyster.

Black Diamond

Citat fra: tzari Dato  5. November 2009, kl. 21:31
Citat fra: Lena og Peter Dato  5. November 2009, kl. 21:30
Vi synes også det er underligt... Men han er nok bare mærkelig.

Jeg har hørt at ilder kommer til at ligne deres ejer, :lol:

Lige en ting jeg kom i tanke om i er HELT sikker på det ikke  er binyrekræft der kan de nemlig få brunst adfærd TILBAGE...men som jeg forstår det har det hele tiden været der ikk? Jamen hvis han vil så prøv ham på en tæve ville da være dumt ikke at gøre er jo ikke just fordi det VRIMLER med v-hobs i dk

Det var da et risikabelt råd :S

Amazing Ferret

Min gamle dreng Freddy(R.I.P) humpede også alle. Han bed sig fast og så fik den ellers ikke for lidt. Han var kastreret og havde gjort det lige fra han blev kastreret af

tzari

#22
Citat fra: Black Diamond Dato  5. November 2009, kl. 21:47
Citat fra: tzari Dato  5. November 2009, kl. 21:31
Citat fra: Lena og Peter Dato  5. November 2009, kl. 21:30
Vi synes også det er underligt... Men han er nok bare mærkelig.

Jeg har hørt at ilder kommer til at ligne deres ejer, :lol:

Lige en ting jeg kom i tanke om i er HELT sikker på det ikke  er binyrekræft der kan de nemlig få brunst adfærd TILBAGE...men som jeg forstår det har det hele tiden været der ikk? Jamen hvis han vil så prøv ham på en tæve ville da være dumt ikke at gøre er jo ikke just fordi det VRIMLER med v-hobs i dk

Det var da et risikabelt råd :S
Hvad er det risikable? At han laver hvalpe RIMELIG usandsynligt uden kugler der producere sæd. ?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

#23
Jeg syndes bare ikke om at man giver folk råd om at prøve en han, og dermed kan være så uheldig at han faktisk laver hvalpe.. Det er ikke for nybegynder at avle, derfor.. (lena og peter, det var ikke ment imod jer personligt, men som en helhed)

Lena og Peter

Citat fra: Black Diamond Dato  5. November 2009, kl. 22:16
Jeg syndes bare ikke om at man giver folk råd om at prøve en han, og dermed kan være så uheldig at han faktisk laver hvalpe.. Det er ikke for nybegynder at avle, derfor.. (lena og peter, det var ikke ment imod jer personligt, men som en helhed)

Vi tager det ikke personeligt, og vi kunne aldrig finde på at prøve, bare for sjovt. Hvis vi skulle se om han er v-hob, vil han blive tjekket af dyrelægen først, så vi er sikker på at der ikke kommer hvalpe.

Black Diamond

Ellers kunne det jo måske være der er en avler der har det ok med at i prøver ham af på en af hendes/hans tæver.. Det kan jo være fint begge veje jo... Hvis han er en vhåb..og i vil kunne finde ud af om han er ordenligt kastereret :)

Malene

Citat fra: Black Diamond Dato  5. November 2009, kl. 22:16
Jeg syndes bare ikke om at man giver folk råd om at prøve en han, og dermed kan være så uheldig at han faktisk laver hvalpe.. Det er ikke for nybegynder at avle, derfor.. (lena og peter, det var ikke ment imod jer personligt, men som en helhed)
Hvis han med 100% sikkerhed har fået fjernet BEGGE sten, så er der ingen mulighed for at han kan lave hvalpe. Så det ser jeg da ikke noget farligt i. Faktisk ville det være farligere at bruge en "rigtig" v-hob, fordi han egentlig stadig kan lave hvalpe. "Forbindelsen" er bare blevet klippet over.
Nu kan jeg ikke lade være med at spørge dig.. Ved du godt at sæd kommer fra testiklerne?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Ja da det ved jeg godt.. Men jeg syndes bare ikke man skal give sådan noget råd. Min sag.. Jeg siger bare min mening. Og jeg ville være forsigtig før jeg satte noget ilder på en af mine tæve, hvis ikke det var meningen at der skulle komme hvalpe ud af det. Det er ok at andre har det fint med det og godt tør tage chancen. Men personligt ville jeg ikke ture. Og det var lige meget hvad man sage at hannen manglede. Jeg syndes ikke man skal lege med sådan noget. Uanset hvad!

Malene

Jeg er næsten tom for ord. Mener du seriøst at du tror, der er en chance for at en han der ingen testikler har, kan lave hvalpe?!
Hvis svaret er ja, synes jeg virkelig du burde tænke dig om når du siger at det "ikke er for nybegyndere at avle".
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Jeg retter lige mig selv.. Jeg ville ikke havde noget imod at bruge en v-håb, dog kun en jeg vidste havde paret andre uden at der var kommet noget ud af det. Anitta og Gorm har en sød V-Håb jeg ikke ville havde noget imod at bruge og det sammen med Randis :)