Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Julegaven til din ilder, som den med sikkerhed ikke har

Startet af Faurholts-ildere.dk, 29. November 2009, kl. 11:07

Faurholts-ildere.dk

Jeg har gennem de sidste mdr. arbejdet på et tunnel-system, der kan sammensættes helt efter din egen smag  :D

Delene vil kunne vaskes, dels i hånden andre i maskine.
Ovenstående består af:
1 hule med 3 huller
1 T-stykke
1 langt alm stykke.

Delene laves i 2 udgaver, med og uden hårdestykker i.


Her ser I en hule med 4 huller, samt langt rør med 1 hul + alm rør og et med fast matr. i


Som I kan se, kan div. dele kombineres med flexrør, og sættes sammen ud i gigantiske tunnellængder  :D

Priserne på de forskellige dele er stærkt varrierende:
Hule med 3 huller 200,-kr
Hule med 4 huller 250,-kr
Alm langt rør ca. 150cm 100,-kr
Alm. langt rør med 1 hul 150,-kr
Alm. kort rør ca. 75cm 50,-kr
Langt rør med hårdt rør i enderne 150,-kr
T-stykke 150,-kr
T-stkke med hårde rør i enderne samt ved samling 200,-kr

Ønsker man flere huller i div rør, kan det altid laves mod mer betaling. Ligesom der kan laves andre former for rør.

:)Du kan finde flere af mine ting her: http://www.faurholts-ildere.dk/side1.html

Lea

Det ser fedt nok ud :) vil lige kigge hvad jeg har af penge også hvis jeg har råd her i løbet af måneden skal jeg klart have købt en :)

Kan man godt få dem ens farvet?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Faurholts-ildere.dk

Ja det kan du, du kan også vælge en farve til inderside og en anden til yderside, det er bare tydligere for mig at vise, de forskellige dele, når det hele er lidt spraglet  ;) Du skal påregne lidt arbejdestid fra du bestiller til jeg kan have det klart, når du bestiller, så send venligst en mail til mig.
Div rør passer til ildere op til en vægt på 1800g evt. 1825g. bliver dyrene meget større end det, skal min diameter laves større, og vil så IKKE passe til sammenkobling med flex rør. Det betyder ikke at jeg ikke kan lave rørerene; men bare man skal være opmærksom, såfremt man har giga store dyr  :P
Der vil påløbe beløb til forsendelse.

Lea

Citat fra: Faurholts-ildere.dk Dato 29. November 2009, kl. 17:07
Ja det kan du, du kan også vælge en farve til inderside og en anden til yderside, det er bare tydligere for mig at vise, de forskellige dele, når det hele er lidt spraglet  ;) Du skal påregne lidt arbejdestid fra du bestiller til jeg kan have det klart, når du bestiller, så send venligst en mail til mig.
Div rør passer til ildere op til en vægt på 1800g evt. 1825g. bliver dyrene meget større end det, skal min diameter laves større, og vil så IKKE passe til sammenkobling med flex rør. Det betyder ikke at jeg ikke kan lave rørerene; men bare man skal være opmærksom, såfremt man har giga store dyr  :P
Der vil påløbe beløb til forsendelse.

Ok det er helt iorden min han er kun en på 1200-1300g så det kan godt gå :) men vil lige se her om en uge til 14dags tid og se lønnen :) så skriver jeg en mail til dig. vil godt have noget sort og leopard hvis det kan lade sig gøre . også lige hvad ca prisen er . :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Faurholts-ildere.dk

Jeg opgiver altid pris inden jeg går igang, det vil jo komme meget an på hvilke dele du ønsker. Jeg kan dog allerede nu sige dig at meterprisen på leopardstoffet er den dobbl af flece; men skriv dine ønsker og jeg regner en fair pris ud  :D


Lea

Citat fra: Faurholts-ildere.dk Dato 29. November 2009, kl. 17:23
Jeg opgiver altid pris inden jeg går igang, det vil jo komme meget an på hvilke dele du ønsker. Jeg kan dog allerede nu sige dig at meterprisen på leopardstoffet er den dobbl af flece; men skriv dine ønsker og jeg regner en fair pris ud  :D

Som billed 2.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3