Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

bytte til en anden farve?

Startet af PiaLyng, 6. November 2008, kl. 11:28

PiaLyng


tzari

CitatHun er ret mørk. Billede kommer snart. Kan evnt byttes med en anden ilder i anden farve.

nej hun var mørk de ville ikke have en mørkere. men helt seriøst kunne forstå byttes til en velopdragen og ældre f.eks men byttes til en anden farve helt ærligt :o :o
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

ej men der er da heller ingen de rvil bytte deres dejlige lidt ældre velopdragne ilder til en teenager... så er man da også ret ligeglad med den ændre. Det med at bytte dyr er i det hele taget langt ude.

tzari

sagde jeg kunne forstå hvis nybegynderen der står med en teenage ilder hun slet ikke kan styre naiv prøver at få den byttet til en hun kan styre ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Jeg ønsker mig en albino - nogen der vil bytte med en pastel :dans:

tzari

vinder den  på udstilling eller gider jeg ikk overveje det eller er clorin godt  :ja: :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Du har jo ingen albino - så dig gider jeg ikke bytte med haha

PiaLyng

JEG HAR EN ALBINO :D!!!!
men du må ikke få den, fordi jeg har altså en Pastel, og gider ikke have en til :)

Amazing Ferret


PiaLyng

Men jeg har en pastel jeg gerne vil bytte til en vildfaret :fnis:?

Anne

Jeg har en gullig albino fra i år med god stamtavle, dne ahr slået en kant af sin ene tand og byttes væk til en hvid albino med hele tænder, hvis den er over et år skal den have vundet på udstillinger.

Jeg har en silver som mangler en tand, hun byttes væk til en anden silver som ikke har blaze/harlekin og som ahr hele pæne tænder. Skal selvfølgelig have vundet på udstillinger.

Jeg har også en standard jeg egrne vil bytte til en sort, for standard er ikke moderne mere...nu har jeg også set på den i 3 år jo!

Og en meget sød og mild pastel med fedthale byttes til en pastel angora han, skal vinde på udstillinger, gerne med aftegn.

De skal helst alle sammen være virile og fra dyrehandel så jeg kan avle på dem. Døve dyr foretrækkes.

Kom friskt med bud

Emmadyhr

Hæ hæ Anne.. Men øhh den lille silver kunne jeg godt byde på..Men har desværre ikke nogen Silver at bytte med, men jeg har en sød silver der kender hende fra hun var helt lille,Han ville da sikket gerne give dig lidt for hende..
Men søde jeg ved hvor du kan få en døv silver..Hvis det var noget!!! :fnis:
Tror også jeg har en lille sort ilder som kunne byttet væk..Hun har også en halv tand!!! Meeeen ej vel..

PiaLyng

Anne - jeg har en pastel, men den kan hurtigt blive sort  :D, så vil jeg gerne have din standart, for her oppe er de vist lige kommet på mode igen :fnis:

Amazing Ferret

Hey Maria, jeg håber da ikke det er min døve ilder du er ved at bytte væk :fnis:

Jeg har snart 3 silvere, så jeg vil gerne bytte til en angora :dans:

PiaLyng

hvorfor har jeg ikke en angora :@!!!