Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ang. vaccinationsattest

Startet af Katrine, 14. Januar 2010, kl. 19:28

Katrine

Jeg har ikke en vaccinationsattest som jeg feks. har på bamse fra 2008 af.
Altså sådan en hvor der står det attesteres herved at ilderen
Navn: Bamse
osv. dagens dato er vaccineret med...

Den jeg har fra sidst af er en regning hvor der står deres navn og navn på vacinen osv.

Kan det bruges?
damm jeg er så bange, viste at jeg havde det, men har først opdaget nu at det ikke ligner der jeg har fra 2008, altså en disideret vaccinationsattest
Ildere: Loppen & Bamse

KariN

Det lyder lidt som om at dyrlægen har skrevet regningen og vaccinationen på samme papir? ret mig hvis jeg har misforstået det :)

Men for at være sikker ville jeg kontakte arrangørerne af DIU og høre dem ad, for det er surt ikke at kunne komme ind med ilderen på dagen, det prøvede jeg selv på VIF 2009
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Katrine

Citat fra: KariN Dato 14. Januar 2010, kl. 19:39
Det lyder lidt som om at dyrlægen har skrevet regningen og vaccinationen på samme papir? ret mig hvis jeg har misforstået det :)

Men for at være sikker ville jeg kontakte arrangørerne af DIU og høre dem ad, for det er surt ikke at kunne komme ind med ilderen på dagen, det prøvede jeg selv på VIF 2009

Altså der er sådan set bare en regning, hvor der så står pris for vaccinen og for "medicinet".
Deres computere var nede da jeg var der, så jeg fik bare tilsendt regningen, havde slet ikke opdaget at jeg havde et papir mere sidste gang.
Ildere: Loppen & Bamse

Katrine

Jeg har sendt en email nu, damm jeg håber at det går.
Det er min første udstilling og jeg havde virkelig glædet mig, rigtig øv hvis det ryger i vasken.
Ildere: Loppen & Bamse

Bawa

Hvis bare du har bevis på at ilderen er vaccineret,
så tror jeg ikke det bliver noget problem :)

Anne

Hvis bare der står ilderens navn tydeligt! Dato og hvilken vaccine der er brugt (febrivac dist) så er det fint :)

Katrine

Pyha så er jeg mere rolig...
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

skal der ikke være det der klistermærke fra selve vacsineflasken på selve dokumentationen?

Bawa

Citat fra: A_M_T Dato 14. Januar 2010, kl. 21:36
skal der ikke være det der klistermærke fra selve vacsineflasken på selve dokumentationen?
Klistermærke? Det er der ikke på nogle af mine papire :)

Katrine

hmm, det er der ikke, men det er der heller ikke på den vaccinationsattest fra 2008, så det tror jeg ikke?
Ildere: Loppen & Bamse

Line

de første jeg havde var det klistermærke på. De gik i opløsning på sidste udstilling, så fik en kopi af min dyrlæge, og der er ikke klistermærke på. Så tror ikke det har nogen betydning. Det er vel blot til at kunne identificere præcis HVILKEN flaske af vaccineproduktionen dyret har fået...

Shamua

Der skal ikke være klistermærke, det er bare en bonus.. det er jo ikke altid de kan få mærket af uden de river det i stykker...

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Plus der jo nogle gange er ret mange vacciner i en flaske....og kun et klistermærke :)