Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vindere

Startet af Julie Stuhr, 16. Januar 2010, kl. 21:01

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 17. Januar 2010, kl. 08:46
Citat fra: A_M_T Dato 17. Januar 2010, kl. 08:42
Loui vandt 2.plads i albino, junior, hanner/tæver!
Og
Coda vandt 2.plads i pastel, kastereret, hanner, senior!
:dans: :dans: :dans:
Det var rigtig flot :D.. tillykke med dem..
Tak tak, og tilykke med Mika! Super godt gået til ham!!!

Lena og Peter

Vi vandt med Laban i andre farver, på hans 1 års fødselsdag...  :dans: :dans:
:tillykke:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ilderbanden Dato 17. Januar 2010, kl. 09:50
Vi vandt med Laban i andre farver, på hans 1 års fødselsdag...  :dans: :dans:
:tillykke:
Tillykke! hvor flot.

Lena og Peter

Citat fra: A_M_T Dato 17. Januar 2010, kl. 10:00
Citat fra: ilderbanden Dato 17. Januar 2010, kl. 09:50
Vi vandt med Laban i andre farver, på hans 1 års fødselsdag...  :dans: :dans:
:tillykke:
Tillykke! hvor flot.

Tak skal du have... Og i lige måde.. :)

Og et stort tillykke til alle herfra, og tak for en dejlig dag.

alvin

Hypnotik fik 2 plads /tæve/ustereliseret/sevior/standard
Petra fik 3 plads /tæve ustereliseret/ junior/standard

Tak for en hyggeligt dag og Tillykke alle sammen :D

www.fraekkefritter.dk

Julie

Stort tillykke till alle der vandt. Jeg vandt ikke en skid :lol:

FerretParadise

Jeg vil også gerne takke for en rigtig dejlig dag.

Juana vandt en 1. plads i senior/vildtfarvet/tæver/usteriliseret.
Jezebel vandt en 1. plads i senior/sort/tæver & hanner og bedste sort, og så fik hun sit fjerde champion certifikat.

Og så må jeg sige at jeg er meget stolt af mine hvalpe, men de ska selv ha lov til at skrive hva de vandt. ;)
Ann Hillerslev.

tzari

Birdie fik en 2 plads :D Men da jeg fik dommerskema så jeg der var træk for tænder og først der opdagede jeg hun for nylig(checkede tandsten for en uge siden) har knækket en hugtand  :o :'( Så er ret paf over hun blev placeret  :)

Firefox var til recall om 1-3 pladsen men blev desværre ikke placeret, men er stadig stolt af hende.

Tops fik 99,5 point men var i klasse med ilderen der blev Bis  :X Så venter spændt på hvormange point de andre i den klasse fik  bare for at vide hvordan han lå placeret :)

Så jeg er godt tilfreds  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

NemoToft

Tak for en hyggelig dag  :) Og tillykke til alle. Både vindere og tillykke til os alle, fordi vi har de dejligste pelstrolde. Malle og Gixxer er vindere herhjemme hos mig, hver dag.
Malle og Gixxer var i samme klasse: Senior, alm pels, standard, hanner, kastreret.
Malle fik 99 point og en flot 2. plads. Gixxer fik 98 point og ved ikke hvor det lagde ham i placering.
Knus Dolly.

tzari

Citat fra: NemoToft Dato 17. Januar 2010, kl. 14:39
Tak for en hyggelig dag  :) Og tillykke til alle. Både vindere og tillykke til os alle, fordi vi har de dejligste pelstrolde. Malle og Gixxer er vindere herhjemme hos mig, hver dag.
Malle og Gixxer var i samme klasse: Senior, alm pels, standard, hanner, kastreret.
Malle fik 99 point og en flot 2. plads. Gixxer fik 98 point og ved ikke hvor det lagde ham i placering.
Knus Dolly.
Sjovt de fik så lig karaktere ham og tops hehe.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

NemoToft

Citat fra: tzari Dato 17. Januar 2010, kl. 14:42
Citat fra: NemoToft Dato 17. Januar 2010, kl. 14:39
Tak for en hyggelig dag  :) Og tillykke til alle. Både vindere og tillykke til os alle, fordi vi har de dejligste pelstrolde. Malle og Gixxer er vindere herhjemme hos mig, hver dag.
Malle og Gixxer var i samme klasse: Senior, alm pels, standard, hanner, kastreret.
Malle fik 99 point og en flot 2. plads. Gixxer fik 98 point og ved ikke hvor det lagde ham i placering.
Knus Dolly.
Sjovt de fik så lig karaktere ham og tops hehe.

Som halvbrødre vi dele  :love:
Hvad med Birdie, er det ikke en halvsøster til Malle? Hvad endte hun på i point?

AlisVolatPropiis

#26
Jeg er stadig helt oppe og køre. Jeg er den fødte pessimist og forventer aldrig at vinde noget som helst. MEN...

Min kære fjollede store Spero (of FerretParadise) vandt en flot 2.plads i junior standard hanner :D

Og min lille sorte emo ilder, Thlayli (Barky's) vandt helt overraskende sin klasse -junior sort.  :D :D :D hvilket var helt uventet...der var mange rigtigt flotte konkurrenter. Og hans negle var ALT for korte. Han fik faktisk et helt points træk for dem  :-$

Det bedste var dog mine dyr havde en fantastisk dag...de lod sig ikke mærke med de var et fremmed sted eller havde måttet køre et stykke tid....og nød at mennesker ville røre. :D

tzari

Citat fra: NemoToft Dato 17. Januar 2010, kl. 15:00
Citat fra: tzari Dato 17. Januar 2010, kl. 14:42
Citat fra: NemoToft Dato 17. Januar 2010, kl. 14:39
Tak for en hyggelig dag  :) Og tillykke til alle. Både vindere og tillykke til os alle, fordi vi har de dejligste pelstrolde. Malle og Gixxer er vindere herhjemme hos mig, hver dag.
Malle og Gixxer var i samme klasse: Senior, alm pels, standard, hanner, kastreret.
Malle fik 99 point og en flot 2. plads. Gixxer fik 98 point og ved ikke hvor det lagde ham i placering.
Knus Dolly.
Sjovt de fik så lig karaktere ham og tops hehe.

Som halvbrødre vi dele  :love:
Hvad med Birdie, er det ikke en halvsøster til Malle? Hvad endte hun på i point?
Hun fik kun 98.og fik træk på øre,tænder(havde åbentbart knæk:( ), kløer,for land hale og på hoved. Hun fik 0,25-0,5 træk på tingene, så kun halvdelen var i orden :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

NemoToft

Ekstra konkurrence: Hvem er Malle og hvem er Tops????






Annika

Ja, min kære Eximus Eir of FerretParadise fik en flot 3. plads i junior, vildtfarvede hanner. Alonzo havde 98,0 points og Eir 98,75 points, og jeg er rigtig stolt af mine skattebasser!:)
(og så vandt jeg ret meget i lodtrækningen, så jeg har nu legetøjs- samt godbidderforsyning frem til VIF ;)