Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

træf her hos mig

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 8. Marts 2010, kl. 15:02

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato  8. Marts 2010, kl. 15:10
PS: er det mulighed for overnatning?

Ellers har jeg altid en sofa fri ;)

Vh. Marianne

Shamua

Jeg tror også godt jeg vil komme.. hvis jeg kan.. kan ikke helt huske om jeg skal noget den weekend.. >:| men ellers kommer jeg med to totter :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihh gad også godt at komme! det er bare så langt væk for mig! Flere træf på fyn tak!!!

Katrine

Citat fra: A_M_T Dato  8. Marts 2010, kl. 20:44
Ihh gad også godt at komme! det er bare så langt væk for mig! Flere træf på fyn tak!!!

Enig :)
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Katrine Dato  8. Marts 2010, kl. 20:52
Citat fra: A_M_T Dato  8. Marts 2010, kl. 20:44
Ihh gad også godt at komme! det er bare så langt væk for mig! Flere træf på fyn tak!!!

Enig :)
Så må vi få arrangeret et snart!!!

lille_jill

Altså, når jeg kan komme fra Sjælland, så kan i da også komme fra Fyn.

KittAnderson

Jeg vil rigtig gerne komme hvis jeg har råd (: hvis det er, kan jeg (og måske knægten) sove også? Der er alligevel liiiidt langt :b
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Citat fra: KittAnderson Dato  8. Marts 2010, kl. 22:02
Jeg vil rigtig gerne komme hvis jeg har råd (: hvis det er, kan jeg (og måske knægten) sove også? Der er alligevel liiiidt langt :b

Hvis det er kunne vi køre sammen :)! så blev det billigere og så kan vi køre frem og tilbage samme dag :)

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato  8. Marts 2010, kl. 21:43
Altså, når jeg kan komme fra Sjælland, så kan i da også komme fra Fyn.
ikke hvis man ikke har råd!
Brugte gerne nogle timer i bil hvis det var fordi jeg havde masser af penge, men sårn ligger landet desværre ikke!:o/

Danja

WEEEEEE! Vi vil meget gerne komme :D

Stubba

hey .. jeg vil gerne komme. Skal lige finde ud af om jeg kan låne en bil.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Soelberg`s SUN ferret


Så er vi vist ved at have nået max antal personer som kan være her. Hvis der senerer skulle være nogen der melder fra vil der blive åbnet for tilmeldingen igen SS.

Le Bon

Kattens os så vil det sige at jeg står på VENTELISTE :P

Anne

Hold da op! Jeg når ikke engang at opdage at der er træf før der er lukket for tilmeldinger!