Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ang hvalpe pladserne på VIF

Startet af Cille, 24. Juni 2010, kl. 21:43

Cille

Jeg laver den tråd,da jeg lige pt er utålmodig og ventede på svar  i 15 dage sidste gang jeg skrev til folkene bag VIF

Jeg er åbenbart dum,men er da heldigvis ikke alene om at være det :fnis:

Men Citat
Der er 30 pladser forhåndsreserveret til juniorer.
Det vil sige, at har du planer om at købe en ilderhvalp i år, kan du reservere en plads til den allerede fra 1. marts, men får vi flere end 30 reservationer, ryger hvalpene på en "hvalpe-venteliste". Hvis du ikke ved, hvilken hvalp du får endnu, kan du vente med at tilmelde den indtil du ved det, men stadig reservere pladsen.
Betalings- og tilmeldingsfrist for hvalpe er den 6. september 2010.


Jeg og mange andre har så den opfattelse at de 30 pladser er til muligvis,måske, ikke gennemtænkt og uovervejet hvalpe køb.
Men at folk så dermed havde chance for kunne få dem med da pladserne jo er revet væk.

Jeg synes det var fin ide pga plads mangel at de havde lavet den regel til dem som kun havde en eller 2...og måske/måske ikke fik en hvalp, at der var de 30 pladser.
Ja så havde de en plads.
(og når frist var udløbet til tilmelding,og de 30 hvalpepladser måske ikke udfyldt,så kunne de fordeles ud til dem der måske står på venteliste)

Hvorimod os der kan udfylde kvoten på antal,vi så bare selv må fordele de 10 pladser ud på de dyr vi har...hvalpe og voksne.
Jeg har så fået 10 pladser, og regnede med bare kunne fylde dem ud,da jeg på intet tidspunkt var klar over at det kun er voksne pladser, og at man ikke kunne fordele dem som man plejer.
Jeg er pænt sur over det ikke står mere skåret ud i pap.... Vi har kun 30 hvalpepladser og 170 voksne.

Nu står jeg så med håret i postkassen,som man sige i ordsproget.
For tilbagebetaling findes jo ikke, og nok voksne kniber det med.
ved så ikke om jeg må sælge nogen af mine (åbenbart) voksne pladser.

Plus jeg synes det var vigtigt at få ud,da jeg ved at jeg ikke er den eneste der ikke er klar over at det hedder direkte voksne eller hvalpepladser.
Så flere kommer måske til stå med en plads de ikke kan bruge... for det går vel begge veje??
At man ikke kan bytte voksen ud med hvalp eller hvalp med voksen.(selvom du har pladsen)


cibatuchsi

Jeg må indrømme jeg heller ikke syntes det står særlig tydligt på hjemmesiden, vi har selv "kun" bestilt 5 pladser samt reseveret 2 hvalpepladser, da vi ikke vidste om vi skulle ha en eller flere hvalpe. og ja vi har nu 3 hvalpe vi gerne ville ha med og regnede med at den ene hvalp blot skulle overtage en af de pladser vi allerede har betalt. men nu står vi i stedet for at skulle vælge at lade en af vores fremtidige avlsdyr ellers sólvás hvalp blive hjemme:(

holmer

#2
Jamen hvis der KUN er 30 hvalpe med til VIF. Så blir det da ikke mange junior klasser. Sætter de så Silver, albino sammen? Angora og korthår sammen? Eller blir der bare en hel masse små junior klasser?
Og nu skal Hope så blive hjemme pga vi kun har 2 hvalpe pladser, selvom vi ville droppe en af de voksne og tage Hope med der. Men åbenbart ikk.

AlisVolatPropiis

Jeg tror der er sket nogle misforståelser. Jeg er sikker på der kommer et svar imorgen når arrangørgruppen har fået lov til at kunne kigge på det og snakke sammen.

cibatuchsi

^^ det lyder godt trine. for surt med misforståelser

Dark Crystal

Næ, vi ville også gerne havde vidst det. Vi fik endelig 4 pladser. Men det var voksen pladser. Og jeg troede vi kunne vælge ud mellem hvalpe og voksne hvad vi ville havde med. Det er lidt surt. når de nu er hvalpene jeg gerne ville udstille.

Anne

Jeg synes vi skal lade de ligge til der er nogen fra Vif der svarer :) der er jo ingen grund til at hidse sig op hvis det viser sig at det hele er en misforståelse.

Line

Jeg tror det er en misforståelse :)

Charlotte

Jeg har intet med udstillingen at gøre på den ene eller andet måde, men hvis så mange af jer har "misforstået" det, så kunne det jo godt betale sig for arrangørene at lade jer selv bestemme hvor mange pladser I ville bruge på hvalpe og hvor mange på voksne og så skrive det klart og tydeligt til næste års udstilling. På den måde vil alle være glade.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

CMS

Hej Alle sammen,

Først og fremmest vil vi gerne beklage den lange svartid et par af Jer har oplevet. Det har vi taget til efterretning, og det vil ikke ske igen. Vi har rykket lidt rundt på opgaverne internt, så det hele nu vil fungere langt mere optimalt for alle. 

Der ER sket en misforståelse, og vi vil nu lige prøve at redde trådene ud. Vi har åbenbart også haft samme misforståelse internt i arrangørgruppen, men DET er der styr på nu  :)

Det her tiltag med hvalpepladserne tog vi for at sikre, at der kom nogle juniorer på VIF, så alle pladserne ikke blev revet væk til senior- samt veteran ildere, allerede da vi åbnede for tilmeldinger. DOG har vi kun et minimum på 30 hvalpe, for at vi kan få lidt til de forskellige klasser, det er på ingen måde et maksimum.

DERFOR kan pladser, reserveret og betalt for tilbage fra den almindelige tilmeldingen, sagtens bruges på hvalpe. Hvis man har 10 pladser, kan man i for sig tage 10 hvalpe med, om man vil!

Jeg håber, dette gav lidt klarhed. Hvis I har flere spørgsmål, skyd da endelig løs.

Mange hilsner VIF Crew
Mange hilsner Christina

cibatuchsi


Dark Crystal


Amazing Ferret

Fedt  :)

Så kan jeg få alle mine hvalpe med  :dans: :dans: