Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fri leg og løjer

Startet af Line, 8. Juli 2010, kl. 14:47

Line

Hej alle mine venner,

Er der ikke nogle af jer der vil me dud og lege eller gå tur ind imellem i løbet af sommeren?  :D

Min madmor siger nemlig at det ikke er så smart hvis jeg går tur med mine venner her hjemme. Den ene er vidst ikke så glad for mig, og den anden kan vidst ikke lide det....  :X

Tror jeg tør meget mere udenfor hvis nogle af jer vil tage med, og opleve verden sammen med mig :D

Båt båt Mazuli

Eliza

Hej Mazuli

Det vil jeg da rigtig gerne. Min madmor har sagt at vi skal gå mange flere ture nu når vi endelig er flyttet..
Hun siger også at der kommer et lille monster snart som nok også skal brænde noget energi af, men hvordan man gør det ved jeg ikke helt  :S

Båt båt
Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Hej Mazuli og Envy.

Min madmor sidder og siger noget om, at hun også gerne vil med ud og gå ture, med en af de rollinger der snart kommer her.
Selv gider jeg også godt, men jeg er ikke sød ved dem jeg ikke kender. Jo jeg kender jo Envy, da hun er min hvalp, men da der er gået så lang tid, siden hun var her, så vil jeg også bare banke hende.
Så madmor siger, at jeg kun må komme med, hvis jeg lover ikke at hilse på jer.

Båt Båt
Juana
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Løøøøøøøøøøøøøjer?!...vi er helt klart friske o.O

Spero og Thlayli....

ps....smager du godt Mazuli??

KariN

Hvis en ilder-hvalp fanget i en voksen ilder-krop må komme med så vil jeg meget gerne med ud og lufte min madmor sammen med jer andre :D

// Nano
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Hvis du kommer herop omkring så har jeg også dyr der sikkert vil nyde en legekammerat

Line

Årh hvor er det fedt at der er så mange der vil lege med mig  :D

Envy: Her hjemme kalder madmor mig for monsteret.. så tror ikke det er helt skidt  :lol:

Spero og Thlayli: Jeg smager hammer lækkert, men ved altså ikke om jeg kan lide drenge... Er i farlige? :S

AlisVolatPropiis

Nej nej vi er søde bare fjollede og kan godt lide at lege :D

Line

Da det er perfekt vejr for dyrene i dag skal Mazuli og jeg ud.... I er velkomne til at komme med :)

Eliza

Hva tid regner du med det er?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

tid kommer an på om der er nogen der vil med :) og sted bliver ca et sted midt mellem mig og dem der vil med - hvis der er nogen :)

Robert

Du kan jo altid sige en tid og sted og så kan dem der kan komme jo komme og hvis ingen well så er dine ildere eller ilder nok glad nok for at få en tur alligevel he he. Det er selvfølgelig nok en fordel for dig at du kan finde mindst en du kan være sikker på kommer så du ikke står der alene og kigger hvis ingen komme he he.

FerretParadise

Jeg vil ønske jer alle en dejlig tur, og så håber jeg, at jeg en anden gang kan komme med.
Ann Hillerslev.

Robert

Citat fra: FerretParadise Dato 19. Juli 2010, kl. 13:20
Jeg vil ønske jer alle en dejlig tur, og så håber jeg, at jeg en anden gang kan komme med.

he he der er jo ikke planlagt noget endnu. Du er måske ikke hjemme hele sommeren? :)