Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Änglaillern

Startet af Lena og Peter, 1. August 2010, kl. 19:29

Mustela

Ja, mega ærgeligt at den er aflyst  :( :( :( Men af helt forståelige årsager.. Havde os glædet mig....

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AlisVolatPropiis

Nu er det ikke for at ødelægge noget helt vildt indforstået noget......men HVORFOR er den aflyst? :P :P

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. September 2010, kl. 22:26
Nu er det ikke for at ødelægge noget helt vildt indforstået noget......men HVORFOR er den aflyst? :P :P
Pga der er så meget mavesyge for tiden.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Den är avlyst eftersom Ängla illern bad de som har smittade djur avanmäla sina illrar.... och ja.. då visade det sig att majoriteten av alla anmälda illrar visst var smittade eller hade varit i kontakt med smittade illrar... så det blev inte tillräckligt många illrar kvar för att kunna hålla någon utställning

Eliza

Kunne vi så ikke bare lave udstillingen med alle de ildere som er eller har været smittede hvis det er så mange  :lol: Så kan dem med ulækre raske dyr bare lade vær med at komme  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Citat fra: Eliza Dato 10. September 2010, kl. 11:37
Kunne vi så ikke bare lave udstillingen med alle de ildere som er eller har været smittede hvis det er så mange  :lol: Så kan dem med ulækre raske dyr bare lade vær med at komme  :lol:

Så kan jeg jo stadig ikke komme med! :P

Kan vi ikke bare lave vores egen udstilling i DK d. 27 november istedet :P
Vi burde da kunne skrabe 50 ildere sammen :D

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua Dato 10. September 2010, kl. 12:15
Citat fra: Eliza Dato 10. September 2010, kl. 11:37
Kunne vi så ikke bare lave udstillingen med alle de ildere som er eller har været smittede hvis det er så mange  :lol: Så kan dem med ulækre raske dyr bare lade vær med at komme  :lol:

Så kan jeg jo stadig ikke komme med! :P

Kan vi ikke bare lave vores egen udstilling i DK d. 27 november istedet :P
Vi burde da kunne skrabe 50 ildere sammen :D

I må rykke fantasy ferrets udstillingen til d. 27nov :):):)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

FerretParadise

Citat fra: Mustela Dato 10. September 2010, kl. 12:20
Citat fra: Shamua Dato 10. September 2010, kl. 12:15
Citat fra: Eliza Dato 10. September 2010, kl. 11:37
Kunne vi så ikke bare lave udstillingen med alle de ildere som er eller har været smittede hvis det er så mange  :lol: Så kan dem med ulækre raske dyr bare lade vær med at komme  :lol:

Så kan jeg jo stadig ikke komme med! :P

Kan vi ikke bare lave vores egen udstilling i DK d. 27 november istedet :P
Vi burde da kunne skrabe 50 ildere sammen :D

I må rykke fantasy ferrets udstillingen til d. 27nov :):):)
Den ide er jeg med på. :dans:
Ann Hillerslev.

Eliza

Er du nu sikker på dine dyr ikke har været i kontakt med dyr som bærer smitten??? Ikke alle dyr bliver syge nemlig.. Jeg tror nemlig der er langt flere der bare ikke ved at de har været i kontakt med "smittebærer"..

Men jeg kommer gerne d. 27 nov hvis du laver en udstilling  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Hehe.. ja det ku i li!!

Hvis nogen kan finde en billig hal/lokale, så kan jeg nok godt finde en dommer! :P

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua Dato 10. September 2010, kl. 12:40
Hehe.. ja det ku i li!!

Hvis nogen kan finde en billig hal/lokale, så kan jeg nok godt finde en dommer! :P

Må lokalet så godt ligge på sjælland?? ;) Så kan det sikkert godt arrangeres ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Vi kommer helt sikkert også... Det kun være hyggeligt med en juleudstilling...  :dans:

cibatuchsi

det er vildt ærgeligt at den ikke bliver til noget, men håber da at der kan nå at stables lidt op her i dk.
for havde godt nok glædet mig til en udstilling i julens tegn.

Shamua

Citat fra: Mustela Dato 11. September 2010, kl. 10:05
Citat fra: Shamua Dato 10. September 2010, kl. 12:40
Hehe.. ja det ku i li!!

Hvis nogen kan finde en billig hal/lokale, så kan jeg nok godt finde en dommer! :P

Må lokalet så godt ligge på sjælland?? ;) Så kan det sikkert godt arrangeres ;)

Ja da :D

Vh. Marianne