Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling

Startet af Dark Crystal, 5. August 2010, kl. 16:42

Dark Crystal

Er der nogen der ved hvornår man kan begynde at tilmelde sig til Dansk Ilder Udstilling?
Kan godt være jeg har overset noget. Men jeg kan ikke se det nogen steder. Udover at der vist bliver åbnet for tilmeldinger i August?? Men er der nogen der ved hvornår?? Altså hvilken dato??

Anne


Cille

Så vil jeg gøre opmærksom på at det er imorgen man kan tilmelde sig  http://www.ilder.dk/

A_M_T >Team Unique Ferrets<

der står at det er ca er kl. 22.00. hvordan kan man  sige ca? så ved man jo ikek om der er 5 i eller 10 over???

FerretParadise

Citat fra: A_M_T Dato 19. August 2010, kl. 18:17
der står at det er ca er kl. 22.00. hvordan kan man  sige ca? så ved man jo ikek om der er 5 i eller 10 over???
Du skal tilmelde dig via deres online system, og det er ikke kommet på siden endnu.
Det kommer nok først på, når vi kan tilmelde os.
Det er ihvertfald det jeg regner med. ;)
Ann Hillerslev.

KittAnderson

Hvordan foregår det der online system ? Er der nogle der ved det ?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sølvsten

Fantastisk god måde at tilmelde sig på

KariN

Citat fra: KittAnderson Dato 19. August 2010, kl. 20:31
Hvordan foregår det der online system ? Er der nogle der ved det ?

Man går ind under "Tilmelding" og så står der faktisk hvad man skal besvare i små kasser, det er ret nemt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Her kan man kun rose dem... Hold da op en dejlig måde... Så må vi jo bare håbe at vi har fået et par pladser.... :dans:

FerretParadise

Super let måde at tilmelde sig på. :)
Jeg håber også jeg har fået pladser. ;)
Ann Hillerslev.

Stephanie

Hvor på siden er det der tilmelding, jeg kan ikke finde det

FerretParadise

På selve udstillings siden.
Hvis du stadig ikke kan se det, så opdater. ;)
Ann Hillerslev.

Stephanie

Man kan åbenbart ikke se tilmeldingen i Chrome, for selvom jeg har lukket det ned og startet op igen kunne jeg stadig ikke se det.

Men det hjalp da jeg åbnede IE istedet  :)

PiaLyng

Krydser fingre for at vi har fået pladser  :-$

AlisVolatPropiis

Håber også sådan jeg fik pladser :D :D :D