Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

træf d. 2 okt hos cille

Startet af Cille, 23. August 2010, kl. 19:04

Cille

Nu laver jeg lige en direkte tråd ang træf ...da dato jo er fundet, og det med mad fik vi også på plads med hvordan det skulle foregå.

Træffet er d. 2 oktober fra klokken 15:00.
Ang. tidspunkt er fordi jeg skal være færdig med mine dyr osv inden folk kommer, plus at Mette jo heller ikke kommer så meget for sent til træffet.(butikken skal jo lige lukke)

Tilmelding er til mig pr msn, mail, tlf eller pb.
Det vil ikke blive set som tilmelding bare at skrive det i tråden, man er nødt til at skrive til mig personligt.
(vil gerne vide antal personer, og antal ilder)
Tilmeld kun hvis i er sikker

Adr:
Drosselvej 14, Assens
9550 Mariager

Maden står jeg for og folk synes pita var god ide, om jeg så laver lidt andet får i så at se til den tid...jeg bager selvfølgelig min berømte Hanne-kage, og hvis andre har lyst til at bidrage med kage, står det jer frit for.
Prisen er så 50 kr. pr person, men så alt med i prisen(også drikkevare, og lidt snolder)

Som altid skal vi have pakke spil, så ønsker man at deltage skal man medbringe mindst 1 pakke ...man kan også komme med flere pakker, men min. for en 20èr

Folk skal tage hensyn ang hvilken ilder de medbringer, da de jo bliver lukket ud i kæmpe flok...så derfor er brunstig han jo ikke et hit, og heller ikke dem man på forhånd ved går banzai eller psykisk ned.
Af samme grund ville det heller ikke være fedt at alt for små børn deltager....det af hensyn til menneskernes nerver og for pladsens skyld.
Her er altid booket op og har ikke meget til at kunne underholde børn med.
Som altid stiller jeg de bure op jeg har, såfremt nogen skal "puttes", men folk må da gerne selv medbringe noget de kan stå/løbe i

Jeg er ikke vanskelig ang rygning da jeg selv har været ryger, og ved at ryger er et jaget folkefærd.
Derudover ser jeg gerne at i behandler jeres dyr med loppekur inden, ellers giver jeg ingen garanti imod at i skulle få et husdyr med hjem.
En anden god ting er olie i ørene, for undgå ballade over mider, hvis nogen er så uheldig at have det.( eller med de andre midler imod mider)
Kul er også en god ting at give min. dagen før og efter for undgå maveproblemer

Synes i at jeres dyr virker syge, så lade dem venligst blive hjemme.
Eller er man nervøs om de skal blive smittet med noget...igen, så lad dem blive hjemme.
Her er mange bakterier den dag, både fra mennesker og dyr... jeg selv har jo en del dyr.
Ang vac. er det for min skyld ikke et must, men det jo klart bedst at de har det.
Men vil gøre opmærksom på at et par af mine ikke har det endnu...det får de først ugen efter mit træf.

Malene du kan bare slette den anden tråd hvis det er.
Og folk der har tilmeldt er jo stadig skrevet op, og listen er faktisk ved at være pænt fyldt op

Line


Shamua

så ved jeg hvilke jeg vil gå efter  :lol:

Vh. Marianne

Anne

jeg kommer, men regner med at efterlade dyrene hjemme da der har været en del sygdom rundt omkring og jeg ikke ønsker dyrene smittet.

Soelberg`s SUN ferret


ja vi kommer jo også herfra med 3 dyr
Vil du have pengene for mad med det samme ??

Cille

Nej... Man plejer bare betale når man ankommer på selve dagen :)

Cille

Nu nærmer datoen sig så..... Er der nogen der har ombestemt sig eller glemt de skal sige til mig de vil med? (Julie er en af dem der skulle finde ud af det,men du står på listen :fnis:)
Sidste frist er torsdag inden træf

Her er listen og ikke alle er folk fra forummerne og dermed ingen kaldenavn

Navn                Kaldenavn

1.Marianne   = Mary/Shamua
2.Mette =   Evergreens-ilder
3.Erika =   Amazingferret
4. Svetlana =   boomerang
5.Ida =   Snabeldyr
6.Ida's bror   
7.Line =   Line
8.Kasper
9.Julie =   Julie
10.Anne =   Anne
11.Hessel   
12.AC   
13.Ac´s kæreste   
14.Randi =   Soelberg's sun
15.Michael =   Le Bon
16.Joan   
17.Lone   
18.Rene   

Jeg vælger også at lave maden om til noget sammenkogt,med salat til... så hvis der nogen der ikke spiser kød der skal med,så meld lige ud, og så laver jeg en lille smule sovs uden kød.

Kan alle li hvidløg?...for så kommer der lidt i sovsen

HUSK pakkerne :fnis:
   

Anne

Jeg kan ikke lide mad uden hvidløg :P Og det kan hessel heller ikke, og han kan heller ikke lide mad uden kød :P

Shamua

Citat fra: Anne Dato 23. September 2010, kl. 22:45
Jeg kan ikke lide mad uden hvidløg :P Og det kan hessel heller ikke, og han kan heller ikke lide mad uden kød :P

Her hopper jeg med  ;)


Vh. Marianne

Amazing Ferret

^^Også mig - jeg elsker hvidløg  :)

Cille

#10
Synes i er lidt vittige  :fnis: .... men det da kun godt,så passer i jo lige til mig :P

Soelberg`s SUN ferret

også et ordentligt skud hvidløg til os mmmmmmmmm

Amazing Ferret

Jeg vil høre om der er nogen omkring Århus der kan tage mig med? Ellers kan jeg desværre ikke komme med  :(
Min storebror har valgt netop lige den weekend at flytte, så de skal bruge begge biler *vræl*

Snabeldyr

du kan nok godt køre med os erika
Stealing our hearts, then our sanity

AnneME

der er plads til mig så? :) sku ha været med erika  :-$