Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

træf d. 2 okt hos cille

Startet af Cille, 23. August 2010, kl. 19:04

Cille

Okay...jeg har hermed vedtaget med mig selv at jeg ikke laver træf mere :fnis:
Jeg har et eller andet gen der går amok når jeg skal holde noget....er altid bange for det ikke er godt nok,at hjemmet ser klamt ud osv.
Med det resultat at jeg har gjort rent(dog ikke total klinisk rent :fnis:),vasket gardiner(men de trængte nu alligevel)...så nu ser bolig ok ud,synes jeg da selv.
Men dælme om jeg ikke har bagt, 1 stk chokoladekage,1stk,drømmekage,1stk kanelkage=Hanne.kagen og 3 æble kanel stænger(faktisk 4,men min mor får en af dem)...og har fået mor til at lave ris a la mande også.... så håber i får nok kage :lol:

Amazing Ferret

Så burde folk da ikke gå sultne hjem  :fnis: :fnis:

Cille

nej og det her er jo kun det til der om eftermiddagen...så skal der jo laves alm mad,med lidt salat til + brød.
Plus der da også skal være lidt snolder...total klam æde dag :lol:

Julie

Wauw Hanne - det lyder bare fantastisk :D Du må jo sige hvis vi (eller nu kan jeg kun tale på mine egne vegne) skal hjælpe til med noget

Line

årh Hanne det lyder super lækkert!! - men Kasper sidder her og spørger hvad vi andre så skal have?  :S

Sølvsten

Endnu en gang synes jeg at du bor i den forkerte del af landet.

Jeg vil ønske jer alle et rigtigt godt træf.

AnneME

skal jeg stadig tage min muffines med? :) sys det er dejligt med en herover, de er os tit på fyn eller sjælland :)

Line

Du kunne da bare have sagt at du ville med Christel :) Jeg kører jo over sammen med Kasper i eftermiddag :)

AnneMe : Du kan da tage med lige hvad du har lyst til. Hanne har bare ordnet mad til os for en 50'er, fordi det sidste år var lidt noget rod at finde ud af hvem der tog hvad med til mad :)

Mustela

Citat fra: Line Dato  1. Oktober 2010, kl. 10:39
Du kunne da bare have sagt at du ville med Christel :) Jeg kører jo over sammen med Kasper i eftermiddag :)

Øv bøv, ville os gerne ha været med :(

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Soelberg`s SUN ferret


WOW vi kommer da vist ikke til at gå sultne i seng i morgen
Hvis der er noget vi skal medbringe så råb endelig op Hanne.

Snabeldyr

hahaha vi kommer til at trille hjem
Stealing our hearts, then our sanity

Sølvsten

Citat fra: Line Dato  1. Oktober 2010, kl. 10:39
Du kunne da bare have sagt at du ville med Christel :) Jeg kører jo over sammen med Kasper i eftermiddag :)

AnneMe : Du kan da tage med lige hvad du har lyst til. Hanne har bare ordnet mad til os for en 50'er, fordi det sidste år var lidt noget rod at finde ud af hvem der tog hvad med til mad :)

Ja nu kan jeg så ikke lige i morgen men en anden gang vil jeg da meget gerne med Line.

AnneME

ok :) det kan hurtig bliver forvirrende :)

Cille

Der vist pænt meget mad til hele weekenden Line :fnis:

Hvis man gerne vil tage noget med,jamen så gør man det...men som Line skriver var det noget rod sidste år hvor vi prøvede det....(kage/snolder er altid velkommen :fnis:)
Så vil jeg meget hellere selv lave mad osv,for så er jeg sikker på det er der.

Ved ikke om vi kan rulle bagefter,jeg vil nok nærmere mene vi intet orker efter vi har ædt som "ilderhvalpe=svin":lol:

Man kan godt nå tilmelding idag,men så det med at få finger ud,hvis man da skal op og kører med andre folk.....så de kan få det til at passe ind

AnneME

du har fået min tilmelding ikke?  :P