Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

træf d. 2 okt hos cille

Startet af Cille, 23. August 2010, kl. 19:04

Cille

Citat fra: AnneME Dato  1. Oktober 2010, kl. 14:10
du har fået min tilmelding ikke?  :P

Jo det har jeg.... men kommer du forresten alene? og der mener jeg ikke ilder,men antal personer

AnneME

bare mig ja, kommer med snabeldyr og erika :)

AnneME

har lige bagt nogle muffiens, skal der glasur på nogle sys i? :)  :fnis:  <3

Shamua

Citat fra: AnneME Dato  1. Oktober 2010, kl. 20:30
har lige bagt nogle muffiens, skal der glasur på nogle sys i? :)  :fnis:  <3

Jaaa  :D

Vh. Marianne

AnneME

okay :) finder på et eller andet fancy :)

Det var mere om nogle ik kunne lide glasur  :P

Shamua

Citat fra: Cille Dato 30. September 2010, kl. 23:29
Men dælme om jeg ikke har bagt, 1 stk chokoladekage,1stk,drømmekage,1stk kanelkage=Hanne.kagen og 3 æble kanel stænger(faktisk 4,men min mor får en af dem)...og har fået mor til at lave ris a la mande også.... så håber i får nok kage :lol:

Der røg den slankekur  :fnis:

Ej hanne! Det er altså bare helt fantastisk! Du er sej  8) Glæder mig til imorgen... :D

Og nej hanne! Du må ikke stoppe med at holde årlig træf.. Det ville være for trist når det jo kun er første gang jeg er med  >:|

Vh. Marianne

Julie

Jeg havde helt glemt at det allerede var i morgen.. Jeg ved ikke hvorfor jeg havde bildt mig selv ind at det først var næste weekend :lol:
Jeg håber jeg har bilen hjemme, ellers må jeg finde på noget offentlig transport og tigge og bede en af jer om, måske at samle mig op på en station et eller andet sted :P

ilderhjemmet

Håber i får et lige så godt og hyggeligt træf som vi havde  sidste weekend - RIGTIG GOD FORNØJELSE  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Amazing Ferret

Tusinde tak for et dejligt træf  :dans: :dans:

Julie

Jeg vil også gerne sige mange gange tusinde tak for i dag/aften. Det var sjovt! :D

AnneME

tak for jeg måtte komme mere ind i jeres verden. det var rigtig hyggeligt :) !

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Lena og Peter

Vi er slet ikke misundelig...  :nej: ... Men vi håber vi kan være med næste gang Cille holder træf..  ;)

Shamua

Tak for et hyggeligt træf...  :D Det var herligt.... Go mad.. Med hvidløg i :P Og jeg tror faktisk dyrene nød det :D

Vh. Marianne

Anne

#59
Tak for et hyggeligt træf og dejlig mad :)

jeg vil dog godt lige sige at jeg har vist mistet en ilder, og jeg er ret sikker på at Erika er kommet til at tage hende med hjem  ved en fejl :P