Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

træf d. 2 okt hos cille

Startet af Cille, 23. August 2010, kl. 19:04

Cille

Jeg takker også alle...det er nu så hyggeligt,og så skønt at se alle dyrene spæne rundt...og for det meste enes de jo fint :D

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato  3. Oktober 2010, kl. 18:16
Tak for et hyggeligt træf og dejlig mad :)

jeg vil dog godt lige sige at jeg har vist mistet en ilder, og jeg er ret sikker på at Erika er kommet til at tage hende med hjem  ved en fejl :P

Haha jamen så må du jo komme og hente hende  :fnis: :fnis:

AnneME


Soelberg`s SUN ferret


Jeg vil også sige 1000 tak for et herligt træf  <3

Det er bare guld værd når Mette og Hanne folder sig ud med alle deres druk historier  :lol:

Anne

Jamen udleverer du hende når jeg kommer for så har jeg da tid på onsdag!

Shamua

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  3. Oktober 2010, kl. 19:33

Jeg vil også sige 1000 tak for et herligt træf  <3

Det er bare guld værd når Mette og Hanne folder sig ud med alle deres druk historier  :lol:

Ja de er guld værd! Også selvom det er gang nummer 10 man hører historien! Den er lige sjov og tosset hver gang  :lol:

Vh. Marianne

Line

tak for en god dag til jer der var med, og for en hele weekenden hanne :D

Cille

#67
Historier?? var der nogen der fortalte historier...neiiiii... det kan ikke passe for Mette og mig har ALDRIG  :nej: været i byen sammen :sang: :intro: :rofl:

Line det var så lidt...det er så hyggeligt når du er her en hel weekend...ja og også de andre der sov her.
Mary som jeg måtte putte med også i hele weekenden :)...godt jeg har kæmpe seng :fnis:

Shamua

Det var så hyggeligt hanne! Jeg gider da aldrig sove i stuen igen  :fnis:

Vh. Marianne

AnneME


AnneME

nogle stykke havde "rørt" ved dexter ang hans små kugler :) lige pt har jeg kun kunne føle/mærke én.