Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Træf i HT-området?

Startet af Tjalfe, 23. August 2010, kl. 21:22

Tjalfe

Er der nogen som kunne tænke sig at holde noget træf i hovedstadsområdet/nordsjælland?
Jeg ville gerne selv, men med en lejl. på 35kvm. er der ikke plads til mange mennesker og ilderbasser.....men jeg vil meget gerne hjælpe til med at få et træf på benene, fx. ved at bage kager, lave frokost el.lign....
Men kunne jo starte med en gåtur og så ende indenfor...eller droppe gåturen, hvis det øser ned som idag :O

Håber der er nogen der er friske og kunne tænke til at holde det....
Jeg lægger gerne hus til om et par år, når det engang er færdag :o

Knus Sofie, Tjalfe, Gibson og snart Chao....

cibatuchsi

vi regner med at holde noget ilderhygge når vi er flyttet. men desværre skal alle dyrerne være i løbegårde, da vi ikke vil satse på at hele huset er ildersikret med det samme.  men ved mere om dato når vi er flyttet og kommet på plads.

Mustela

Man kunne jo os evt arrangere noget med et fælleslokale, så er der plads til alle?
Syntes dog ikke at det der er i min ejerforening er optimalt, men måske der er nogle der kan låne/leje et? -mod et mindre beløb for deltagelse..

Syns ideen lyder rigtig god nemlig :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lille_jill

jeg vil gerne komme, men har kun 17 kvm plads, så det holder ikke..

FerretParadise

#4
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide, jeg vil også meget gerne komme. :)
Men jeg har desværre ikke plads til at holde noget træf her.

Så skulle det være på Landet, men så skal folk selv ha løbegårde med til dyrene, og man kan kun komme dertil i bil.
Ann Hillerslev.

katja74

Jeg vil gerne med... jeg har 90 m2 lejlighed, hvor ilderene må være over det hele.... ud over det har vi et fælleslokale i kælderen med plads til 40 mennesker, og stort grønt areal ude bag ved bebyggelsen... så eventuelle løbegårde kan sættes op!!

Lyder det godt nok eller ??

Har ik været med til ildertræf før.... men glæder mgit il at deltage i dem frem over !!
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

cibatuchsi

Citat fra: katja74 Dato 24. August 2010, kl. 09:57
Jeg vil gerne med... jeg har 90 m2 lejlighed, hvor ilderene må være over det hele.... ud over det har vi et fælleslokale i kælderen med plads til 40 mennesker, og stort grønt areal ude bag ved bebyggelsen... så eventuelle løbegårde kan sættes op!!

Lyder det godt nok eller ??

Har ik været med til ildertræf før.... men glæder mgit il at deltage i dem frem over !!

det lyder da vildt godt. det da lige før der skal holdes juletræf ved dig i år....griner

FerretParadise

Citat fra: katja74 Dato 24. August 2010, kl. 09:57
Jeg vil gerne med... jeg har 90 m2 lejlighed, hvor ilderene må være over det hele.... ud over det har vi et fælleslokale i kælderen med plads til 40 mennesker, og stort grønt areal ude bag ved bebyggelsen... så eventuelle løbegårde kan sættes op!!

Lyder det godt nok eller ??

Har ik været med til ildertræf før.... men glæder mgit il at deltage i dem frem over !!
Det lyder da som et genialt sted du har, du kan helt sikkert godt ligge hjem/sted til et træf. :)
Jeg glæder mig allerede. :dans:
Ann Hillerslev.

Mustela

Citat fra: katja74 Dato 24. August 2010, kl. 09:57
Jeg vil gerne med... jeg har 90 m2 lejlighed, hvor ilderene må være over det hele.... ud over det har vi et fælleslokale i kælderen med plads til 40 mennesker, og stort grønt areal ude bag ved bebyggelsen... så eventuelle løbegårde kan sættes op!!

Lyder det godt nok eller ??

Har ik været med til ildertræf før.... men glæder mgit il at deltage i dem frem over !!

Det lyder da bare RIGTIG godt :) Ja, hvis vejret er til det, så kan man da sagtens slå løbegårde op på græsset, men undersøg lige om det er tilladt at have dyr i fælleslokalet, og evt på græsset? De er jo ret gode til at grave huller :)

Jeg har 4 løbegårde, som jeg kan medbringe.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

katja74

Men så lægger jeg gerne lejlighed til  ;)

jeg skal li hjemvende fra Bornholm, det gør jeg på mandag...... og så have min 3 engler hjem, og de skal falde til... så er vi klar til at blive invaderet af Jer, og alle Jeres guldklumper  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Tjalfe

Citat fra: katja74 Dato 24. August 2010, kl. 13:25
Men så lægger jeg gerne lejlighed til  ;)

jeg skal li hjemvende fra Bornholm, det gør jeg på mandag...... og så have min 3 engler hjem, og de skal falde til... så er vi klar til at blive invaderet af Jer, og alle Jeres guldklumper  :)

Nej hvor er det godt Kajta!!!!
Glæder mig til at komme sammen med alle de andre, så kan vi jo lige lave en tilmeldingsliste herinde og finde ud af hvad vi hver især kan tage med at lækkerier osv....

Jeg har iøvrigt bil min lille bil, så tager gerne nogle med fra farum....vi kan nok være 4 ialt med tranportkasserne på skødet :)

Men glæder mig til at være med til et træf for første gang i mange år....
Hilsen Sofie

katja74

Citat fra: Tjalfe Dato 24. August 2010, kl. 14:28
Citat fra: katja74 Dato 24. August 2010, kl. 13:25
Men så lægger jeg gerne lejlighed til  ;)

jeg skal li hjemvende fra Bornholm, det gør jeg på mandag...... og så have min 3 engler hjem, og de skal falde til... så er vi klar til at blive invaderet af Jer, og alle Jeres guldklumper  :)

Nej hvor er det godt Kajta!!!!
Glæder mig til at komme sammen med alle de andre, så kan vi jo lige lave en tilmeldingsliste herinde og finde ud af hvad vi hver især kan tage med at lækkerier osv....

Jeg har iøvrigt bil min lille bil, så tager gerne nogle med fra farum....vi kan nok være 4 ialt med tranportkasserne på skødet :)

Men glæder mig til at være med til et træf for første gang i mange år....
Hilsen Sofie
Tænker på vi ku gøre det i weekenden i uge 38... hvilken dato passer Jer bedst der??
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

cibatuchsi

^^  hvilken datoer er det?

katja74

Citat fra: cibatuchsi Dato 24. August 2010, kl. 15:25
^^  hvilken datoer er det?

fredag d. 24.9.
lørdag d. 25.9.
søndag d. 26.9.

:)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

cibatuchsi

så må vi nok hellere springe over i denne omgang :(
men bare vent vi vender stærkt tilbage :)