Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Norske udstillinger

Startet af tzari, 4. Januar 2009, kl. 16:57

Shamua

Er der nogen der ved om der kommer en sankt. hans ilderen 2011? Og hvornår?
:D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2011, kl. 20:46
Er der nogen der ved om der kommer en sankt. hans ilderen 2011? Og hvornår?
:D

Pas på med denne udstilling... Hvis det er de samme dommere og de samme som står bag udstillingen, er det som at købe en lotteriseddel om du vinder eller ej..
Og dette er ikke skrevet fordi vi ikke vandt noget... ;) ... Det gik sådan set meget godt, men et meget mærkeligt forløb vedr. recalls og alle højre placeringer..

Eliza

Citat fra: ilderbanden Dato  3. Februar 2011, kl. 20:58
Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2011, kl. 20:46
Er der nogen der ved om der kommer en sankt. hans ilderen 2011? Og hvornår?
:D

Pas på med denne udstilling... Hvis det er de samme dommere og de samme som står bag udstillingen, er det som at købe en lotteriseddel om du vinder eller ej..
Og dette er ikke skrevet fordi vi ikke vandt noget... ;) ... Det gik sådan set meget godt, men et meget mærkeligt forløb vedr. recalls og alle højre placeringer..

Altså du har ret i at det foregik ret underligt men det synes jeg nu altså også det gør det på så mange andre udstillinger.. fx var en af de to veteraner på julefrittevitten jo selvskrevet til at komme med til bedømning af bis/bim (ikke for at være efter julefrittevitten for kan bestemt også nævne andre måder der har virket lidt underligt)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Citat fra: Eliza Dato  3. Februar 2011, kl. 22:00
Citat fra: ilderbanden Dato  3. Februar 2011, kl. 20:58
Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2011, kl. 20:46
Er der nogen der ved om der kommer en sankt. hans ilderen 2011? Og hvornår?
:D

Pas på med denne udstilling... Hvis det er de samme dommere og de samme som står bag udstillingen, er det som at købe en lotteriseddel om du vinder eller ej..
Og dette er ikke skrevet fordi vi ikke vandt noget... ;) ... Det gik sådan set meget godt, men et meget mærkeligt forløb vedr. recalls og alle højre placeringer..

Altså du har ret i at det foregik ret underligt men det synes jeg nu altså også det gør det på så mange andre udstillinger.. fx var en af de to veteraner på julefrittevitten jo selvskrevet til at komme med til bedømning af bis/bim (ikke for at være efter julefrittevitten for kan bestemt også nævne andre måder der har virket lidt underligt)

Jeg synes så at den største forskel her er at Julefrittevitten fulgte de regler der står på deres hjemmeside ( så kan man lide dem eller lade være ) men det gør SanktHans ildern ikke...

Shamua

Okay, det vil jeg huske :D

Det er bare fordi toke skal aflevere ferie kort.. Så tænker jeg bare hurtigt.. Han skal da selvfølgelig have ferie når den her udstilling er der, så vi kan tage på ferie i.. let say, norge omkring drammen :P  :fnis:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Og så bruger dommerne ikke nakketag men derimod kvælertag...  :fnis:



Billedet stammer fra sankthans ilderns hjemmeside

Shamua

OMG  :o

Mindre heldigt billede  :S

Vh. Marianne

Anne

Altså nu ser det ud til at ilderen er i ret tyk pels, jeg tror altså ikke det er så drabeligt som det ser ud. dommeren er nok ved at føle efter noget i nakken/skuldrene og holder om halsen med den anden hånd, det er jo slet ikke sikkert det er hårdt.

(men indrømmet det ser vildt ud)

Shamua

#23
Hvad så med Roseildern, er der nogen der ved om den eksisterer endnu, synes ikke jeg kan se nogen udstilling siden 2008  >:| edit 2009

Kan det passe, nogen der ved om den kommer?

Vh. Marianne

Mustela Borealis

Roseilder'n har byttet navn og "layout" og heter nå Skjærsilder'n. Skjærsilder'n 2011 vil bli avholdt 3. september i Soknahallen i Soknedal, 5 mil sør for Trondheim. Mer info og hjemmeside kommer om ikke så alt for lenge. Påmeldinger/reservering av plasser kan sendes til skjaersildern@hotmail.com. :)
Hilsen Maria
med pelspølsene Terra, Donna, Apsalar, Andii, Aurora, Frida, Hummer og Majuro.

http://www.mustelaborealis.com

Shamua

Citat fra: Mustela Borealis Dato  3. Februar 2011, kl. 23:39
Roseilder'n har byttet navn og "layout" og heter nå Skjærsilder'n. Skjærsilder'n 2011 vil bli avholdt 3. september i Soknahallen i Soknedal, 5 mil sør for Trondheim. Mer info og hjemmeside kommer om ikke så alt for lenge. Påmeldinger/reservering av plasser kan sendes til skjaersildern@hotmail.com. :)
Lækkert! Hvordan er det så med angora hos jer? Egne klasser og ikke videre til højere bedømning?

Vh. Marianne

Malene

Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2011, kl. 23:10
Hvad så med Roseildern, er der nogen der ved om den eksisterer endnu, synes ikke jeg kan se nogen udstilling siden 2008  >:| edit 2009

Kan det passe, nogen der ved om den kommer?
Mustela Borealis var hurtigere end jeg var. Skjærsilder'n er i oversigten :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

i øvrigt peter... hvis du har taget billedet fra hjemmesiden, det er jeg ikke helt sikker på er ok (rettere, det er det nok ikke)

Shamua

Citat fra: Malene Dato  3. Februar 2011, kl. 23:42
Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2011, kl. 23:10
Hvad så med Roseildern, er der nogen der ved om den eksisterer endnu, synes ikke jeg kan se nogen udstilling siden 2008  >:| edit 2009

Kan det passe, nogen der ved om den kommer?
Mustela Borealis var hurtigere end jeg var. Skjærsilder'n er i oversigten :)
Jeps, tak, jeg kiggede bare efter det forkerte navn  :P

Vh. Marianne

Mustela Borealis

Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2011, kl. 23:41
Citat fra: Mustela Borealis Dato  3. Februar 2011, kl. 23:39
Roseilder'n har byttet navn og "layout" og heter nå Skjærsilder'n. Skjærsilder'n 2011 vil bli avholdt 3. september i Soknahallen i Soknedal, 5 mil sør for Trondheim. Mer info og hjemmeside kommer om ikke så alt for lenge. Påmeldinger/reservering av plasser kan sendes til skjaersildern@hotmail.com. :)
Lækkert! Hvordan er det så med angora hos jer? Egne klasser og ikke videre til højere bedømning?

Tidligere har angoraer stilt i ordinær klasse og fått trekk for nesefeil og manglende underpels, men vi har foreløpig ikke bestemt oss for hva vi vil gjøre i år. Vi vurderer å ha egen angoraklasse dersom det blir nok påmeldte ildere og det er interesse for det, men foreløpig har vi bare én påmeldt angora så vi vil vente litt med å bestemme oss for hva vi vil gjøre til vi eventuelt får flere påmeldte angoraer. :)
Hilsen Maria
med pelspølsene Terra, Donna, Apsalar, Andii, Aurora, Frida, Hummer og Majuro.

http://www.mustelaborealis.com