Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Julefrittevitten 4. december 2010

Startet af Shamua, 14. September 2010, kl. 18:30

Anne

Eejj jeg havde ellers lovet Malene at tage pizzasnegle med

lille_jill

man kan da bare tage nupo med. Det giver god mæthed, men de færreste vil betegne det som rigtig mad :)

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato 10. November 2010, kl. 23:30
man kan da bare tage nupo med. Det giver god mæthed, men de færreste vil betegne det som rigtig mad :)

hva er det for noget  :fnis:

Vh. Marianne

lille_jill

Citat fra: Shamua Dato 10. November 2010, kl. 23:32
Citat fra: lille_jill Dato 10. November 2010, kl. 23:30
man kan da bare tage nupo med. Det giver god mæthed, men de færreste vil betegne det som rigtig mad :)

hva er det for noget  :fnis:

slankepulver/barer/shakes. En shake eller bar koster under 20 kr, så hvis man køber sådan 2, så kan man sagtens klare sig gennem dagen..
Hør ikke på mig, jeg er bare en tosse på kur for 117ende gang ;)

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato 10. November 2010, kl. 23:53
Citat fra: Shamua Dato 10. November 2010, kl. 23:32
Citat fra: lille_jill Dato 10. November 2010, kl. 23:30
man kan da bare tage nupo med. Det giver god mæthed, men de færreste vil betegne det som rigtig mad :)

hva er det for noget  :fnis:

slankepulver/barer/shakes. En shake eller bar koster under 20 kr, så hvis man køber sådan 2, så kan man sagtens klare sig gennem dagen..
Hør ikke på mig, jeg er bare en tosse på kur for 117ende gang ;)
det er fint nok til os der gerne vil tabe os men tvivler en som daniel har godt af det ;)

Eliza

Citat fra: cibatuchsi Dato 11. November 2010, kl. 08:07
Citat fra: lille_jill Dato 10. November 2010, kl. 23:53
Citat fra: Shamua Dato 10. November 2010, kl. 23:32
Citat fra: lille_jill Dato 10. November 2010, kl. 23:30
man kan da bare tage nupo med. Det giver god mæthed, men de færreste vil betegne det som rigtig mad :)

hva er det for noget  :fnis:

slankepulver/barer/shakes. En shake eller bar koster under 20 kr, så hvis man køber sådan 2, så kan man sagtens klare sig gennem dagen..
Hør ikke på mig, jeg er bare en tosse på kur for 117ende gang ;)
det er fint nok til os der gerne vil tabe os men tvivler en som daniel har godt af det ;)

Nu smager det så også mega klamt og mæt og mæt jo man får da kvalme og skal kaste op, men det er selvfølgelig også en måde ikke at spise mere på  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Deres shakes med chokolade smager iværtfald godt, for sådan en drak jeg til frokost :) Ligeså med deres barer, de smager lidt af yankee.

cmkh

Hvorfor finder man altid ud af der er udstilling for sent. :(

cibatuchsi

Citat fra: cmkh Dato 11. November 2010, kl. 22:00
Hvorfor finder man altid ud af der er udstilling for sent. :(
de fleste udstillinger vasler for det meste flere måneder før der bliver åbnet for tilmeldninger. denne udstilling er blevet stablet på benene lynhurtigt, (hatten af for dem) da juleudstillingen i sverige blev aflyst. så de har vist kun haft 3 mdr til at åbne/lukke for tilmeldninger osv. men der kommer flere udstillinger ;)

cibatuchsi

Citat fra: cibatuchsi Dato 10. November 2010, kl. 12:50
har i fået fundet ud af hvem der skal være dommer.?
og så studser jeg over vi ikke selv må tilbringe mad og drikke.  gælder det også kage osv.
og må man feks selv tage kiks, yoghurt osv med? her tænker jeg at hvis vi har Daniel med. for vil ikke han lever af pomfritter en hel dag.
smider lige denne op igen da der ikk blev svaret på den samt et bonus spørgsmål:

kommer der nogen boder og lotteri?
for det er rart at vide om vi skal hæve penge ;)

Amazing Ferret

Jeg glæder mig godt nok til at høre hvem der er dommere  :)

stjernehuset

#56
Hvem dommerne er, vil blive offentliggjort på dagen. Vi kan oplyse at de ikke tidligere har dømt i Danmark og de kommer til at dømme efter den standard som ligger på vores hjemmeside.

Angående medbringelse af madvarer så er dette ikke tilladt, men vi har ikke tænkt os at udføre kontrol, men der kan jo eventuelt komme kontrol fra anden side.

Der vil være lotteri og boder på dagen (se hjemmesiden)

Skulle I have yderligere spørgsmål er I velkommen til rette henvendelse til julefrittevitten@hotmail.dk

Julefrittevitten
Sussie/Katrine/Marianne

LordDoom

#57
Nu har jeg ikke udstillet før. Men pt tænker jeg.. Udfra hvad jeg har hørt så er det stor forskællighed på dommere. Hvordan skal folk vide hvordan dommeren dømmer hvis de ikke ved hvorfra dommeren kommer fra?

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Anne

der ligger en standard på hjemmesiden

LordDoom

ja lage lige mærke til det efter jeg postede.. kunne ikke slette den igen.. sorry  :P

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne