Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Champions regler

Startet af FerretParadise, 18. September 2010, kl. 12:31

Nina_eliz

Citat fra: FerretParadise Dato 21. September 2010, kl. 21:27
Citat fra: Nina_eliz Dato 21. September 2010, kl. 21:13

Disse reglene gjelder ikke bare for Indianerildern. Disse reglene gjelder faktisk alle norske utstillinger!
Så må det da være temmeligt nyt.
For jeg har selv fået denne regle forklaret af Ingvill, men ok, det er jo nogle år siden.
Men i marts og juni stillede min Jez da som kandidat, og da var det over 2 år siden hun havde vundet sin bis. Så enten har det været en fejl på begge udstillinger, eller også er reglen lavet om siden da.

denne reglen gjelder fra 01.01.2010.. Hva som har skjedd i mars og juni kan desverre ikke jeg svare på.

FerretParadise

Da vi hører, at der er lavet om på måden at tælle tiden på, vil vi i vif tage det op på vores næste møde, om vi skal følge den nye måde.
Ann Hillerslev.

Nina_eliz

Citat fra: FerretParadise Dato 22. September 2010, kl. 11:57
Da vi hører, at der er lavet om på måden at tælle tiden på, vil vi i vif tage det op på vores næste møde, om vi skal følge den nye måde.

Dere må jo gjøre det dere synes er rett... vi mener at det blir mest rettferdig for alle om man teller fra dato til dato...

AlisVolatPropiis

Citat fra: Nina_eliz Dato 22. September 2010, kl. 22:28
Citat fra: FerretParadise Dato 22. September 2010, kl. 11:57
Da vi hører, at der er lavet om på måden at tælle tiden på, vil vi i vif tage det op på vores næste møde, om vi skal følge den nye måde.

Dere må jo gjøre det dere synes er rett... vi mener at det blir mest rettferdig for alle om man teller fra dato til dato...


Og det har i da virkelig ret i :) ....men det kunne have været et ret venligt træk af jer lige at informere os andre om det når i laver reglerne om...det er trods alt kun en fordel for os alle hvis de nordiske udstillinger nogenlunde følger samme regelsæt...Og desuden som det vidst er tydeligt her, noget mindre forvirrende for jeres egne danske udstillere, med champion kandidater :)

Nina_eliz

det er vi fullstendig klar over. da vi holdt vår utstilling i februar i år, gikk det nok i glemmeboken. og dette beklager indianerildern på det sterkeste. men hva utstillingene som har blitt holdt etter oss har gjort og ikke gjort kan ikke vi ta ansvar for. vi må bare stole på at utstillingene informere sine påmeldte.
så jeg kan egentlig bare beklage på vegne av den utstillingen jeg selv er med på arrangere.

FerretParadise

Så har vi afholdt VIF møde, og det blev enstemmigt vedtaget, at vi går over til, at følge den nye måde mht. tidskravet.
Så nu regnes "indenfor de sidste to år", som indenfor de sidste 24 måneder, altså fra dato til dato.
Ann Hillerslev.