Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Stemning for et træf på fyn?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 23. September 2010, kl. 20:09

A_M_T >Team Unique Ferrets<

har længe gået og overvejet at holde et træf da jeg fået ordenlig plads og en større sofa 
Ja så ville høre om der var stemning for et minijuletræf, evt weekenden efter julefrittevitten, eller er det for presset og dyrt med alle de udstillinger for tiden?

Ellers havde jeg tænkt at det var noget med julemusik, æbleskiver, julebag, selvf en pakkeleg  og ja så er der sikkert rigeligt at snakke om efter julefrittevitten!

Jeg bor på fyn, nærmere bestemt oure hvor der går offentlig transport fra nyborg banegård eller svendborg rutebilstation meget tæt på mit hjem.

Nogen interresse?

tzari

Jeg er frisk  :) kan bringe mikroskobet med så vi er sikker på vi ikke får mider med hjem  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

AnneME

ja :) vis jeg kan blive hentet eller køre med nogle :)

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#4
lyder super:o) sys det er alt for lang tid siden der har været træf på fyn...

Shamua


Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<


AnneME


Shamua

jeg tager nok det offentlige... ved ikke om jeg har bil den weekend endnu.. sandsynligvis ikke fordi jeg låner en bil af mine forældre weekenden inden..

Vh. Marianne

tzari

og vi skal ave ris a la mande med mandel  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 23. September 2010, kl. 21:34
og vi skal ave ris a la mande med mandel  :dans:
go ide.... når vi ved hvem der skal med osv. så kanb vi lige snakke det praktiske osv...

Vil sige at vi nok kan være omkring 15 mennesker her....

A_M_T >Team Unique Ferrets<

UPDATE:
MinijuleTræf på oure, fyn, den 11/12-10.
Her er plads til ca. 15 mennesker og programmet, plus det vi indtager snakker vi om når vi ved hvem der kommer...
Båt båt fra alle totterne der glæder sig til besøg...

lille_jill

jeg er på en måsker.. ved ikke lige om jeg har penge..

Anne

jeg kommer ikke, men det lyder elelrs fedt :)

Rokkie

Må lige have konferreret med damerne derhjemme, kan være vi kan komme hvis der er plads til et par ekstra :)