Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Stemning for et træf på fyn?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 23. September 2010, kl. 20:09

A_M_T >Team Unique Ferrets<

har vedtaget at ankomsten blir omkring kl. 13.00

tzari

er der nogle der kan have mig og en transportkasse med fra odense af
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cmkh

Citat fra: tzari Dato  1. December 2010, kl. 16:39
er der nogle der kan have mig og en transportkasse med fra odense af

Tro godt jeg kan ha dig med også.

Stubba

Jeg ved ikke om jeg kan komme .. :/ Har ikke helt nogle måder at komme frem og tilbage på. Men jeg arbejder på sagen! Så intet er sikkert endnu - for jeg VIL med.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_jill

Citat fra: Stubba Dato  1. December 2010, kl. 19:13
Jeg ved ikke om jeg kan komme .. :/ Har ikke helt nogle måder at komme frem og tilbage på. Men jeg arbejder på sagen! Så intet er sikkert endnu - for jeg VIL med.

Du kan vel tage det offentlige ligesom os andre dødelige.

Stubba

Citat fra: lille_jill Dato  1. December 2010, kl. 22:06
Citat fra: Stubba Dato  1. December 2010, kl. 19:13
Jeg ved ikke om jeg kan komme .. :/ Har ikke helt nogle måder at komme frem og tilbage på. Men jeg arbejder på sagen! Så intet er sikkert endnu - for jeg VIL med.

Du kan vel tage det offentlige ligesom os andre dødelige.

Ja, men det kræver at man har penge til det :) .. Det er også derfor jeg arbejder på sagen, for at få det hele til at hænge sammen :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hej hej, så er der ikke mange dage til træffet og ville blive glad hvis der er nogle der helt sikkert ved de ikke kan komme alligevel lige melder ud! skal nemlig handle lidt ind snart så ville være rart nogenlunde at vide hvor mange jeg skal købe ævleskiver til.

Foreløbig har Katrine meldt fra grundet det blev for svært for hende at nå frem.
Glade juletanker herfra  fyn...

cmkh

Tænkte på om der er noget jeg skal ha med til traffet??

lille_thor

Hey jeg vil rigtig gerne med,er ny fritte/ilder ejer, så det kunne jeg rigtig godt tænke mig.
cmkh, vil rigtig gerne køre med dig, hvis det er, fra kolding, så deler vi benzin  :)
knus fra Katrine J og lille Thor
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hej alle, en lile reminder!!!
Husk en lille pakke til pakkeleg! og temaet for pakken er underligt nok "ilder".

Og en anden ting, please lav lige en grundig tjekker af jeres kræs ører. i forhold til de skide ørekravl(midder)

Vi glæder os meget til at få besøg :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato  9. December 2010, kl. 12:10
Hey jeg vil rigtig gerne med,er ny fritte/ilder ejer, så det kunne jeg rigtig godt tænke mig.
cmkh, vil rigtig gerne køre med dig, hvis det er, fra kolding, så deler vi benzin  :)
knus fra Katrine J og lille Thor

Hej hej, du er meget velkommen! tror dog at CmK har fyldt bilen med nogle af de andre, men er ikke sikker. Kunne være hyggeligt med nye ansigter;o)

Shamua

Skal vi slet ikke have andet med end en pakke og evt. dyr? :)... Tænker i form af sodavand og lign. ?

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato  9. December 2010, kl. 13:16
Skal vi slet ikke have andet med end en pakke og evt. dyr? :)... Tænker i form af sodavand og lign. ?
Altså jeg havde tænkt jeg vilel handle ævleskiver og lidt sodavan/iste saftevand osv. Og så har jeg pulverkaffe og the hvis der er nogen der er til det.

Så nej du behøver ikek at tage noget med, kun hvis du har lyst og der er noget du ikke kan undvære;o)

Men altså Jill tager en kage med, Rixmus tager boller med og minority ville vidst også ta en form for guf med. Så tænker lidt om vi overhovedt kan rumme mere? men du er meget velkomme til at tage en masse julestemning med!!!

cmkh

Citat fra: Shamua Dato  9. December 2010, kl. 13:16
Skal vi slet ikke have andet med end en pakke og evt. dyr? :)... Tænker i form af sodavand og lign. ?

har du transportkasse eller bur med... det er det der kommer and på om vi kan ha 1 mere med i bilen

Shamua

Anna, jeg tænkte på om jeg skal tage en løbegård med? Så vi kan dele dyrene op hvis der skulle blive problemer.. Jeg har en lille 8 panelers løbegård jeg kan tage med, hvis der altså er plads i Claus bil?

Claus, den fylder igenting, den kan slåes helt sammen så den er flad, men vi kan jo lige se på det når du henter mig?

Vh. Marianne