Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Stemning for et træf på fyn?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 23. September 2010, kl. 20:09

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato  9. December 2010, kl. 14:28
Anna, jeg tænkte på om jeg skal tage en løbegård med? Så vi kan dele dyrene op hvis der skulle blive problemer.. Jeg har en lille 8 panelers løbegård jeg kan tage med, hvis der altså er plads i Claus bil?

Claus, den fylder igenting, den kan slåes helt sammen så den er flad, men vi kan jo lige se på det når du henter mig?
Det må du rigtig geren... vi har en rimelig "åben" stue så der er sagtens plads til det.
Regner også med at lukke Anubis inde i bur eller på toilettet da han er lidt overgearet og hård ved de andre pt.. Men s ser lige hvad hans humør er på dagen...

cmkh

Citat fra: Shamua Dato  9. December 2010, kl. 14:28
Anna, jeg tænkte på om jeg skal tage en løbegård med? Så vi kan dele dyrene op hvis der skulle blive problemer.. Jeg har en lille 8 panelers løbegård jeg kan tage med, hvis der altså er plads i Claus bil?

Claus, den fylder igenting, den kan slåes helt sammen så den er flad, men vi kan jo lige se på det når du henter mig?

Tro lige vi skal se nå jeg kommer hjem til dig, Lille_thor har skrivet at hun kan ha sin kasse på skødet og lille_Jill har sine dyr plus kage med og det hved jeg ikke hvor maget det fylder.. så vi må se på det, for det er en lille bil...

lille_thor

hehe ja thor og mig fylder ikke så meget.   :-$
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

cmkh


Shamua

Okay, vi ser lige når du henter mig, så kan du selv tage stilling til det :)

Vh. Marianne

tzari

Citat fra: cmkh Dato  1. December 2010, kl. 17:41
Citat fra: tzari Dato  1. December 2010, kl. 16:39
er der nogle der kan have mig og en transportkasse med fra odense af

Tro godt jeg kan ha dig med også.
Kunne være lækkert :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cmkh

Citat fra: tzari Dato 10. December 2010, kl. 04:51
Citat fra: cmkh Dato  1. December 2010, kl. 17:41
Citat fra: tzari Dato  1. December 2010, kl. 16:39
er der nogle der kan have mig og en transportkasse med fra odense af

Tro godt jeg kan ha dig med også.
Kunne være lækkert :D

Du melder detsværer lidt for sent úd :( vi er 4 i bilen nu så der er ikke plas til flere

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hej alle.
Glæder mig meget til at se jer alle i morgen. Har købt 60 ævleskiver, cola, noget sports noget, appelsinvand, iste og saft.
Desværre har jeg simplethen ike kunne opstøve de der små rossetter man selv kan skrive på som skulle ha været til Længste/korteste hals osv. så må skuffe og sige det ikke blir til noget. Men så er der heldigvis pakkelegen :P

Go tyr til Fyn alle sammen...

Shamua

Glæder mig til Jills kage og pakkeleg :D :D

Vh. Marianne

lille_jill

Sikke hurtigt tiden går - kl. 13 snart vi når
gæt engang du lille hvalp, hvor vi nu skal hen
Til ildertræf - til ildertræf i Oure-by
Hent din ilder, så kører vi afsted
Nej vent nu lidt, du sjove, lille hoppedyr,
raslemusen, den må vi da ha´ med.
På alle veje strømmer de glade ilderfolk.
Andre tror at de drømmer, nej det er ægte nok.
I dag vi skal til ilder-ilder-ilder-ilder-ildertræf.
Der er mus, i riglig' mængder her

tzari

jeg kommer desværre ikke har ikke råd til offentlig da jeg har 2 lange togture + det løse i den her måned allerede  :( god tur
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_thor

Jeg glæder mig også rigtig meget til at møde jer alle sammen. Og jeg er sikkr på hvis Thor kunne forstå hva det er vi skal imorgen, så vile han glæde sig som et lille barn juleaften  :lol:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_jill

Citat fra: lille_thor Dato 10. December 2010, kl. 21:59
Jeg glæder mig også rigtig meget til at møde jer alle sammen. Og jeg er sikkr på hvis Thor kunne forstå hva det er vi skal imorgen, så vile han glæde sig som et lille barn juleaften  :lol:

Lige over.. men jeg er sikker på, at hvis Chucky vidste at han skulle til træf imorgen, så ville han gemme sig det fjeneste sted og begynde at skide grønne bæer af bare skræk.

lille_thor

nårh... en nice lille sang Jill  :dans:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

hahaha stakkels lille fyr hehe kan han ikke lide at møde nye venner ?
Har lige haft thor i bad og gjord fint istand til imorgen ,det ligefør han os fik sat hår og en butterfly på haha  :lol:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred