Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vinterildern 2011

Startet af Marianne, 4. Oktober 2010, kl. 22:59

Starshineferrets

Citat fra: Shamua Dato 24. Januar 2011, kl. 21:46
Nu hvor der kommer angora klasse, såfremt der er 5 angora, bliver der så stadig trukket point fra dem inden bedømmelsen? Er der nogen der ved det?

Nej, det blir inga poäng dragna för angoror vare sig för nos eller päls oavsett hur många angoror vi har. Däremot går de inte vidare till högre placeringar, men ja, en första plats i angora klassen kan ju räkans till godo mot framtida championcertifikat etc ;)

Shamua

Citat fra: Starshineferrets Dato 24. Januar 2011, kl. 21:59
Citat fra: Shamua Dato 24. Januar 2011, kl. 21:46
Nu hvor der kommer angora klasse, såfremt der er 5 angora, bliver der så stadig trukket point fra dem inden bedømmelsen? Er der nogen der ved det?

Nej, det blir inga poäng dragna för angoror vare sig för nos eller päls oavsett hur många angoror vi har. Däremot går de inte vidare till högre placeringar, men ja, en första plats i angora klassen kan ju räkans till godo mot framtida championcertifikat etc ;)
Præciiis :P Men så har han da også en chance for certifikat :D hehe.. Tak for svar :P

Vh. Marianne

Shamua

Citat fra: Anne Dato 24. Januar 2011, kl. 21:54
Er der nogen fra Jylland der påtænker at tage afsted og som måske vil følges?

For dem jeg skulel følges med først skal ikke aftsed alligevel og Hessel kan ikke den dag :(

Jeg har desværre en anden aftale :/ Men det ved du vel godt?

Vh. Marianne

Sølvsten

Jeg vil ønsker jer alt mulig held og lykke og lad de sødeste totter vinde.

FerretParadise

Citat fra: Sølvsten Dato 24. Februar 2011, kl. 10:24
Jeg vil ønsker jer alt mulig held og lykke og lad de sødeste totter vinde.
Tusind tak.
Vi skal nok alle få en super dejlig og sjov dag, i én stor dansker lejr.  :dans: :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Förutom att resultatlistan har kommit ut på mail, så finns den även här! http://www.scandinavianferretshowresults.n.nu/shows-2011