Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

VIGTIGT -julefrittevitten -VIGTIGT

Startet af Mustela, 6. Oktober 2010, kl. 20:47

Mustela

Vi har været i gang med at undersøge muligheden for at få et større lokale, og dette er lykkedes :):)

Så udstillingen afholdes:

04.dec.20100 i Prøvehallen(Idrætssalen)
Porcelænstorvet 4
2500 Valby

Denne ændring gør det nu muligt for folk at medbringe løbegårde, dog skal der ansøges om dette. Se hjemmesiden: julefrittevitten.jimdo.com (allerede modtaget ansøgerer behøver ej ansøge igen)

Håber ikke denne ændring er til besvær for nogle ;)

Vh.
Marianne, Sussie, Gitte og Katrine /Julefrittevitten

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua


Vh. Marianne

cibatuchsi


mette11

Knap så lækkert  :( Var lige så glad for at jeg ikke skulle ret langt, selvom Valby heller ikke er ret langt, men så er det alligevel en del længere end Vallensbæk...

lille_jill

lækkert.. det er jo næsten endnu tættere på :D

Mustela

#5
Citat fra: mette11 Dato  6. Oktober 2010, kl. 21:01
Knap så lækkert  :( Var lige så glad for at jeg ikke skulle ret langt, selvom Valby heller ikke er ret langt, men så er det alligevel en del længere end Vallensbæk...

Så får du mulighed for løbegård :) og 10min længere kørsel.....

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Ja jeg ved det...mit problem er bare at jeg er i den situation at jeg nok bliver nødt til at tage med bus/tog eller taxi, da Jonas bliver sendt til Grønland! Og han er jo min chauffør...men der er jo tid endnu til at finde en løsning på mit problem...det er under alle omstændigheder fedt at der er mulighed for løbegårde og mere plads.

lille_jill

Der kører jo heldigvis et tog fra høje taastrup og direkte til Valby og derfra er der 10 minutters gågang. Så skal jeg sgu nok stå og vente på dig og hjælpe med at slæbe, hvis det er det.

mette11

Tak Jill... :) Men mon ikke også det går...der er jo god tid til...

Mustela

Citat fra: mette11 Dato  6. Oktober 2010, kl. 21:13
Tak Jill... :) Men mon ikke også det går...der er jo god tid til...

Ellers kan du aflevere løbegård, bur osv hos mig i Vallensbæk, så tager jeg det med derind for dig :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AlisVolatPropiis

:lol: :lol: :lol: fantastisk :D jeg åbnede min mail for at tjekke sendte mails -for jeg var i tvivl om jeg havde ansøgt om det...og der var den :D mailen hvor der stod jeg havde en plads....dejligt :D fantastisk :)

FerretParadise

Jeg synes det er super fedt, for jeg har jo også fået sådan en mail som Trine, at jeg har plads til min løbegård.
Nu er jeg bare rigtig glad.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

 :dans: Hvor er det bare super dejligt... Så kan de små totter rigtig hygge sig.. Dejligt at få lov at tage sig løbegård med...  :dans:

KariN

Skønt at det er så tæt på os :D :D ikke at Vallensbæk var langt væk, men det er lidt mere besværligt at komme til med offentligt end Valby er :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten