Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem skal arve dine dyr?(med inspiration et andet sted fra)

Startet af Peewit, 11. Januar 2009, kl. 00:15

FerretParadise

Jeg ved faktisk ikke hvem der skulle ha mine dyr, hvis jeg faldt død om imorgen.

Jeg har ikke spurgt nogen direkte, om de vil ha nogen af dem.
Jeg ser helst, at de ville komme i hjem, hvor de ikke ska bo i bur, da de ikke er vant til det.
Jeg tror helt sikkert, at Sara vil ha Fire og Navi hjem igen.
De 3 andre ville jeg ha skulle i rigtig gode og meget kærlige hjem, og ville de være umuligt, så ville jeg faktisk foretrække, at de blev aflivet, og brændt sammen med mig.
Ann Hillerslev.

Barky

Citat fra: KariN Dato  1. Januar 2011, kl. 13:22
Thlayli vil helst herhjem, det har han selv sagt til mig *G*


Du snakker vist ikke samme sprog som han, for han har flere gange sagt at han meget gerne vil bo hos mig med sin bror Spero... *pudser glorien* :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

Citat fra: KariN Dato 31. December 2010, kl. 10:12
Citat fra: cibatuchsi Dato 30. December 2010, kl. 16:18
^^ vores behøver jo heller ikke alle ud sammen, selvom man da helst vil ha det. men tomsk ved vi næsten godt hvor skal hen. (vis personen da siger ja ;) ) så det er da i hvert fald en mindre at tænke på.. hihi


Ja her er han også mere end velkommen :D
så er det da meget sjovt at du og en anden er i vores tanker ;) 
ej håber inderligt at vi aldrig skal komme så langt. men ja man kan jo ikke vide hvad der sker feks i morgen eller næste uge.

katja74

Et spørgsmål jeg ikke har tænkt over.... før nu!

Jeg ved med sikkerhed at hverken mine forældre eller kæresten vil ta dem...

Jeg vil tro drengene ville beholde et par stykker af dem (hvis de må for deres fædre, hvilket jeg er bange for de ikke må)

men jeg tænker at jeg heldigvis her igennem, har lært nogle dejlige mennewker at kende, og de måske ville ta dem til sig..... hvilket jeg ville syns godt om  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lille_thor

Nå men jeg kom lige til at lave en tråd med samme emne, så nu skriver jeg lige for en god ordens skyld i den gamle.
Tidligere har jeg skrevet at min veninde tc sku ha Thor, dette er ikke tilfældet mere af flere årsager.
Tenzind sku ha nidhug da det jo er hende der har avlet ham.
De 3 andre Thor, sif og skotta vil jeg gerne have kommer hjem til Christina og Jimmy (minority ferrets) da de er dem som kender dem bedst ud over mig selv. (de ved det bare ikke endnu, men det kan de jo så de her nu)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

Jeg ville ønske at mine blev hos Jonas hvis noget skulle ske mig, men på den anden side, så ved jeg ikke om han i så fald ville have tiden og overskudet til dem. Men jeg er så også ret sikker på at jeg har nogle gode ilder-veninder som ville sørge godt for dem. Alle mine er købt på kontrakt og jeg håber at hvis det nogensinde skulle blive aktuelt, så ville alle opdrættere være villige til at de forblev samlet og kom hen til en rigtig god ejer, hvis Jonas ikke kunne tage sig godt nok af dem. Jeg ville også håbe at mine ilder-veninder ville hjælpe Jonas, da han slet ikke har sat sig ind i deres kost, helbred osv. Hans primære opgave mht. ilderne er at bygge ting til dem og lege med dem! Men jeg er også ret sikker på at Jonas aldrig ville kunne gå af med Mallow  <3

Anne

Mine planer er også ændret lidt. Enten skal hessel beholde dem, men hvis ikke så skal Lugh og Meep hjem til Malene, med mindre Sara dør på samme tid, eller der tilbyder sig en mulighed for at alle kan komme ud sammen. Og generelt vil jeg gerne at hessel eller min familie kontakter mine ildervenner, så de sætter sig sammen og finder en løsning. Det er alligevel dem der kender mig bedst i forhold til dyrene.

katja74

Mit svar har også ændret sig...

Kæresten er blevet RIGTIG glad for mine drenge, så han ville beholde dem.. er jeg ret sikker på.

Hvis ikke, eller der skete os begge 2 noget.

Er jeg ik bange for de ik får et godt hjem, har 2-3 FANTASTISKE fritte mennesker, der med GLÆDE ville tage dem til sig... uden at skille dem ad  <3

Men nu forgår ukrudt som alle ved ikke så let, sååå det blir heldigvis ikke aktuelt (7-9-13)  :P
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Hvis ikke Toke ville beholde dem, eller min far ikke ville tage sig af dem, ville jeg blive enormt glad hvis Anja, Hanne, Anne og Ilderbanden ville have mine dyr. Jeg tror Anne vil have Arya, men med hende medfølger Lancelot da de er bedste venner. Vanilla kunne helt sikker falde til hos sin familie ved Ilderbanden. Pepsi, Macto og Venus måtte gerne komme til at bo sammen, men det kan være svært at få 3 placeret sammen i et nyt hjem. Venus skal ikke skilles fra nogen, så Pepsi ville nok få det godt hos Anja, og Venus og Macto hos Hanne :) ... Det ville være mit ønske :) ...

Vh. Marianne

Dyrenørden

Har jeg ikke rigtig tænkt over :) Men som Marcel er nu så vil jeg nok have han skulle aflives da han er ret speciel :) Svetlana tror jeg skulle have Paya og Marianne ville få El Camino :)

Barky

Jeg har slet ikke svaret har jeg opdaget.. Men jeg er nu heller ikke bekymret.. Jeg har ikke en fast aftale med nogen. (så vidt jeg kan huske)
Men jeg regner med at der bliver rift om dem. *G*

Kattene er jeg dog ikke sikker på.. Nogen der vil ha dem hvis jeg dør?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Citat fra: Barky Dato 17. November 2011, kl. 15:24Kattene er jeg dog ikke sikker på.. Nogen der vil ha dem hvis jeg dør?

Julia og det spørger du om?????
Dine katte ville komme til Rødovre og bo (hvis det stod til mig) Men det er jo heldigvis ikke noget man skal bekymre sig om :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: KariN Dato 17. November 2011, kl. 15:34
Citat fra: Barky Dato 17. November 2011, kl. 15:24Kattene er jeg dog ikke sikker på.. Nogen der vil ha dem hvis jeg dør?

Julia og det spørger du om?????
Dine katte ville komme til Rødovre og bo (hvis det stod til mig) Men det er jo heldigvis ikke noget man skal bekymre sig om :)

Jeg havde håbet.. ;) :D  Men de er jo ikke coons... Hehe... Ellers må du bare bilde Jack ind at det er en slags nye coons, en opgraderet eller forældet model.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dark Crystal Ferret

Kan se det er længe siden jeg har skrevet også. Så må lige skrive igen.

Hvis jeg døde nu, så ville det være Robert der overtog dyrene. Dog ville kelly og nadias dyr nok komme over til dem...

KariN

Julia: Nej men Teddy er lidt Coon og Arthur er.. Tja Arthur :D Det er nok :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3