Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvem skal arve dine dyr?(med inspiration et andet sted fra)

Startet af Peewit, 11. Januar 2009, kl. 00:15

SaschaDJensen

Jeg har ingen idé om hvor mine skulle hen, for min kæreste har ikke tid og ansvar nok til at tage dem alene :D han ville gå baglæns tror jeg (;

Stephanie

Jeg havde tidligere en aftale om at en bestemt person skulle overtage mine dyr. Men den person har ikke længere ildere.

Så skulle der ske mig noget, så er jeg sikker på at CMS ihvertfald vil tage sig af dem jeg har fået fra hende (hehe... sådan er det at være medejer  :lol: :lol:) og skaffe rigtig gode hjem, og jeg er sikker på at mine veninder vil hjælpe med at skaffe gode hjem til dem, og hvis Bastian lever, så regner jeg med at de også hjælper ham med at finde et godt hjem.

CMS

Citat fra: Stephanie Dato  9. Oktober 2012, kl. 11:37
Jeg havde tidligere en aftale om at en bestemt person skulle overtage mine dyr. Men den person har ikke længere ildere.

Så skulle der ske mig noget, så er jeg sikker på at CMS ihvertfald vil tage sig af dem jeg har fået fra hende (hehe... sådan er det at være medejer  :lol: :lol:) og skaffe rigtig gode hjem, og jeg er sikker på at mine veninder vil hjælpe med at skaffe gode hjem til dem, og hvis Bastian lever, så regner jeg med at de også hjælper ham med at finde et godt hjem.

Danny ville sikkert gerne beholde Bastian og ja...3-kløveret ville nok også blive meget tæt på <3
Mange hilsner Christina

PiaLyng

Håber/regner med opdrættere tager deres dyr hjem igen, og muligvis sørger for de andre kommer i gode hjem :)
Flomme tror jeg måske ville flytte ned til Gitte eller hjem til Stubba :-$..


Minority ferrets

Citat fra: PiaLyng Dato  9. Oktober 2012, kl. 13:49
Håber/regner med opdrættere tager deres dyr hjem igen, og muligvis sørger for de andre kommer i gode hjem :)
Flomme tror jeg måske ville flytte ned til Gitte eller hjem til Stubba :-$..

Jeg vil gerne tage mig af tanner og boo <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

mette11

Jeg håber at Jonas ville beholde Sigi og Mallow her til deres dages ende, da de to har boet her så længe sammen. Elmer, Gari og Wasabi vil jeg egentlig tro vil få det bedre i et nyt hjem, da de er meget aktive og fem ildere vil nok være for meget for Jonas når han også står med to børn. Så jeg vil håbe at Anne vil sørge for at de tre bliver sammen og får et rigtig godt og blivende hjem sammen. Jeg ville foretrække at de kom ud til nogen jeg kender, så jeg ved at de vil få det godt.
Jeg så egentlig helst at de alle sammen blev her sammen for altid, men det er ikke realistisk desværre. Og drengene har det så godt sammen at jeg vil håbe de tre altid vil blive sammen. Pigerne er ikke knyttet til drengene på samme måde og de er begge to mere specielle og Mallow er meget knyttet til sine madmennesker - Sigi er nok egentlig røvligeglad med hvor hun bor og hos hvem - bare hun bliver behandlet godt, men hun er gammel nu og derfor ønsker jeg at hun skal blive her med sin veninde.

Anne


PiaLyng

Citat fra: Minority ferrets Dato  9. Oktober 2012, kl. 14:01
Citat fra: PiaLyng Dato  9. Oktober 2012, kl. 13:49
Håber/regner med opdrættere tager deres dyr hjem igen, og muligvis sørger for de andre kommer i gode hjem :)
Flomme tror jeg måske ville flytte ned til Gitte eller hjem til Stubba :-$..

Jeg vil gerne tage mig af tanner og boo <3

Er det underligt at sige at det havde jeg faktisk regnet/håbet på :$?

Amazing Ferret

Jeg ved faktisk ikke hvem der ville tage sig af mine dyr

Cille

Jeg har nu heller ikke som sådan nogen bestemte mere til at tage mine basser.
Men tror nok Anja, Marianne Ville tage sig af nogen af dem, og nok også Lone, Svette, og nok også et par andre :fnis:
Jeg har så nogen hvor de ville skulle bestemte steder hen.

Erika jeg tager gerne dem fra mit avl og så Lego.
Yabba måtte nu også godt bo her,for hun laver ikke ballade.
De sidste har jeg ikke sådan et forhold til og dem kunne jeg finde nyt hjem til