Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

besøgende til træf?

Startet af Rokkie, 1. November 2010, kl. 20:36

Rokkie

Jeg regner ikke med at skulle have Smilla med til noget træf, men jeg tror gerne vi vil ud og kigge, har ikke rigtigt set hvordan det foregår for tilskuere...

Er det noget man bare dukker op til så?

mette11

Når folk annoncerer at de vil holde et træf, så skriver man hvis man vil komme - det er jo rart for folk at vide hvor mange gæster der kommer. Et træf er faktisk bare noget hygge, evt. med spisning sammen hvor mennesker snakker og ildere leger...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato  1. November 2010, kl. 20:36
Jeg regner ikke med at skulle have Smilla med til noget træf, men jeg tror gerne vi vil ud og kigge, har ikke rigtigt set hvordan det foregår for tilskuere...

Er det noget man bare dukker op til så?
Tror du tænker på udstilling;o) Og hvis du overvjer VIF her på lørdag så er du meget velkommen som tilskuer. Der er åbent for tilskuere kl.10.00 og det er gratis at komme ind;o)

KariN

Hvis det er VIF du tænker på at komme til, så må din ilder ikke komme med ind i lokalet hvis ikke hun er tilmeldt udstillingen, men du er selvfølgelig mere end velkommen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Der kommer også nogle udstillinger i Jylland i 2011, den første i januar. Bare hvis kbh er lidt fra langt fra Herning.

AnneME

der er os udstilling i hammerum næste år, rokkie.

KittAnderson

Hvis du kan finde et sted at sove på sjælland kan du godt køre med os til KBH på fredag, til udstillingen :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Rokkie

tror også mere det var udstillinger jeg tænkte på :D

Regnede ikke med at tage hende med og regner ikke med at tage til sjælland :D

Men har kigget på det der sker i jylland, tror jeg kan overtale min bror til at jeg stjæler hans bil  :snebold: