Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En dommersekretær's oplevelse af VIF

Startet af FerretParadise, 19. November 2010, kl. 18:12

FerretParadise

På VIF havde vi bla. Jannie til at sidde som dommersekretær. Flere af jer husker hende sikkert fra IlderKliken, hun havde to ildere, Nike og Homér.
Nu har hun desværre ikke ildere mere, men elsker stadig de små basser, så hun var meget glad, da jeg spurgte hende, om hun havde lyst til at være dommersekretær for os.

Her skriver hun lidt om sine oplevelser på dagen:

http://bricksite.com/smilehullet/very-important-ferrets-2010
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Tak for det Ann. Det var meget sjovt og interresant at se det fra den vinkel.

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

FerretParadise

Ja jeg tænkte, at det måske ville være meget sjovt at læse for os alle.
Der er jo også lidt en "forklaring" på flere af kommentarene. ;)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 19. November 2010, kl. 18:30
Ja jeg tænkte, at det måske ville være meget sjovt at læse for os alle.
Der er jo også lidt en "forklaring" på flere af kommentarene. ;)

Ja og jeg vil lige sige at dommerne havde fuldstændig ret i deres kommentar med at benny går for fladt. Vi kan altid høre ham når han kommer gående. Den kommentar har vi moret os meget over og var egentligt også lidt imponeret over at de havde opdaget det.

Mustela

Syns også det er godt at læse fra Jannie's vinkel, og interessant at læse hendes kommentarer ;)

Tak for linket.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Det var en rigtig god beretning. Jeg synes det var dejligt at høre forklaringerne på de forskellige kommentarer. Det lyder også til, at dommerne har været meget tolerante overfor de dyr der bed, samt de har taget hensyn til de kommentarer ilderen havde på sit skema, f.eks. må ikke tages i nakken.

Jeg har også grinet lidt af mine dyrs kommentarer. De havde allesammen for små ører og havde et lille hoved, men det giver lidt bedre mening nu hvor jeg tænker over, at dommerne selvfølgelig dømmer  ud fra deres normer for en sund og smuk ilder.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi


KariN

Det har hun gjort godt, den søde Jannie :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ja det er dejligt, at hun har skrevet om sin dag som dommersekretær, og ret sjovt at læse. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Åh skønne jannie...hvor jeg dog savne hende... :)

Eliza

Synes det er sjovt at læse.. tak Ann (og jannie)  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.