Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ny ilder..

Startet af Emmadyhr, 14. Januar 2009, kl. 10:20

Emmadyhr

Jeg ville bare lige fortælle at jeg lige har købt en ny ilder..Jeg skal lige ordne det sidste så er han min :dans:
Jeg er HELT oppe og køre over det..Han er 10 månder gammel og standart..Det er lidt vildt ,da jeg jo også får to nye piger til sommer som er bestilt, Men jeg har lige solgt hele mit børne værelse med møbler og det hele ,så jeg er ved at lave værelset om til ilder rum, så dyrene kan være ude af buret ALLE sammen..Jeg er ved at indrette det med legetøj og sådan..Så der skulle blive plads til dem alle sammen
Jeg har de sidste par månder været helt ulykkelig over at jeg mistede Mikey min standart dreng, og derfor snakket lidt om at jeg godt kunne tænke mig en ny standart dreng.Så i går, sagde en af mine venner at hun havde sat hendes ene dreng til salg da han ikke kunne med den anden hun havde..Så slog jeg til.Jeg har faktisk altid været lidt små forelsket i ham.
Tror han passer perfækt til mine.Rolig og en RIGTIG kylling efter hvad jeg har hørt :lol:

Jeg får ham næste weekendt..
Jeg skal nok ligge billeder ind af ham, men må lige havde købt et nyt kamera først..
Jeg har fået lov til at give ham et nyt navn da han ikke reager på det gamle.Så jeg skal også finde på et nyt navn til ham..Har tænkt lidt over det
men ikke rigtig fundet noget der passede endnu..Men det kommer.Ved heller ikke om jeg ville havde det ok med at kalde ham Mikey..Jeg køber ham jo lidt som tryst for at jeg savner Mikey :'(..

Men jeg glæder mig HELT vildt og ville lige dele det med jer..

Julie

hold da op, du får da nok at se til med alle de totter. men så igen, hvis mine forældre var med på idéen, havde jeg også en milliard ildere (måske en anelse mindre) :D med hensyn til navnet vil jeg bare sige til dig, at der nok ikke er noget der kan erstatte Mikey, uanset hvor meget du kalder din nye han for samme navn og han ligner - men det ville være en flot måde at mindes ham. :)
ihvertfald et stort tillykke med drengen når du nu får ham hjem.

Emmadyhr

Nej der er ikke noget der kan erstatte mikey.Det er heller ikke meningen med det.Jeg vil bare gerne havde en standart igen.Jeg savner at havde en i den farve fordi jeg mindes Mikey som en god ting.Jeg vil gerne starte et nyt sted med ham her. og Ja,Jeg er ved at blive ening med mig selv om at han kommer til at hedde mikey..men måske et ekstra navn efter mikey.Skal jeg lige finde ud af hæhæ

Winther Ilderen

Tillykke med Magnus, håber det må komme til og gå godt.  :D

Namilla

Jeg havde engang en chinchilla der hed Micki, da den døde ville jeg have en ny der hed Micki, men den endte så med at hedde Mikito (Micki-2)...

Julie Stuhr

Tillykke, hvor er du heldig  :D
Jeg kigger også lidt efter en ilder mere, men kæresten er ikke ligefrem med på ideen  :fnis:

Emmadyhr

Hæhæ det er det gode ved at være singel :lol:.. Man kan selv bestemme hvor mange man gider og kan klare :lol:
Men Jeg har også pladsen til dem ,og lysten så derfor tør jeg godt gå ind i det..Det er jo hele mit liv!!!

PiaLyng

jeg synes det er snyyyyyyyyyd :'(
men tillykke <3 :D

Julie Stuhr

Tag mange billeder af ham :D
Jeg vil gerne have en mørk han :)

Emmadyhr

Jeg fik lov til at låne de her billeder af ham så i kunne se ham..Jeg har udover det fundet det rigtige navn til ham nu..Romio!!!





Jeg syndes han er sådan en smuk dreng..Glæder mig Glæder mig Glæder mig!!!

Malene

Aww, han ser virkelig sød ud. Super smuk dreng :love: og tillykke med ham :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Stort tillykke med ham søde :ja:

Jeg tror du bliver rigtig glad for ham og han kommer til at trives hos dig

Emmadyhr

Jamen tak søde,jeg er glad for din hjælp med det. Og at du virkelig tror på han får det godt hos mig. Det er dejligt med Rigtige venner!!!

Katrine

Hvor er han sød, og sikke nogle smukke øjne <3
Ildere: Loppen & Bamse

tzari

har han mon grønne øjne ser næsten sådan ud. fin dreng  :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner