Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Angoraer på udstillinger

Startet af Stephanie, 25. November 2010, kl. 17:52

FerretParadise

Jeg har også en ved dig Trine og en ved Erika, men ikke Cille.
Jeg føler mig snydt.  :lol:
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Måske cille skulle føle sig snydt? :P....åh gud...hvordan får jeg smuglet en toblerone ind til julefrittevitten?....*smerte*

Amazing Ferret


AlisVolatPropiis

.............blærerøv erika! BLÆRERØV! :P

Amazing Ferret


AlisVolatPropiis


Cille

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. November 2010, kl. 18:06
.åh gud...hvordan får jeg smuglet en toblerone ind til julefrittevitten?....*smerte*
Trine :fnis:.... vil du låne stomi pose til at smugle ind i :lol:

Cille

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. November 2010, kl. 18:06
.åh gud...hvordan får jeg smuglet en toblerone ind til julefrittevitten?....*smerte*
Trine :fnis:.... vil du låne stomi pose til at smugle ind i :lol:

Cille

hov :fnis: kom til at trykke den dobbelt....flottt

AlisVolatPropiis

ja der kan nok være flere pebernødder OG en toblerone i...frem for det kondom jeg havde tænkt mig at bruge...men tror stadig et vist pladsmangel problem i smuglingsprocessen er et problem.... :P :P :P

FerretParadise

Så ved jeg da hvorfor dine pebernødder er varme på lørdag, og det er så ikke fordi de er nybagte. :P
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis


Stephanie

Citat fra: Cille Dato 29. November 2010, kl. 16:53
Kort tilføjelse.
Det heller ikke mange år siden at dem med alm pels gav debat.... fordi de virile og de snittet dyr ikke har samme pels.
Hvilket de jo så må har, og dermed burde de vel så heller ikke være delt op? ? ? ? ?
Dem med implantat har da også givet debat,da de jo er  "begge dele".
Men ja det løser vi jo så ved at kyle dem sammen igen...de har jo ENS PELS.... at de virile så har johnny madsen stil, måtte man jo så leve med. ;)

Men jeg synes stadig det på jysk er DORSK.... ilder fra samme kuld der ikke kan deltage på lige fod...blaaaaa

Lille obs for de unge som ikke ved det....johnny madsen er dansk sanger og han har næsten altid fedtet hår

Øv, den debat har jeg misset  :@ Jeg har kun deltaget i den omkring muskulaturen er anderledes på virile og ikke virile.

Men igen, 2 forskellige dyr som ikke kan sammenlignes, så derfor bør/kan de efter min mening ikke gå efter samme pris. Hvis det endeligt skulle være sådan at Angora også skulle vinde BIS/BIM så bør de have deres helt egen, men for at det ikke bare er en pris uden værdi fordi der ingen konkurrence er, så bør den kun kunne uddele såfremt der er 50 tilmeldte angora (da 50 jo er det antal ildere der skal være ved en udstilling for at præmier kan regnes i championat).

Cille

Debatten var der skam...og det var tilbage omkring tiden hvor der var HDI.
Men resultat blev jo så at de blev delt op i hver deres klasser.... men ja det så der jeg kan være på tværs nu,fordi de jo netop har hver deres "pels"
Det med implanteter var her i år.

Men vi bliver aldrig enige, og jeg synes stadig det dobbelt moralsk ,og åndsvagt at de ikke kan, hvis ellers man får de fratræk i de ting man skal... og det gælder jo også i korthårs klasserne.

Det dobbelt moralske er jo så at dem med angora gener i sig godt må få de priser.... jeg synes det noget fis.
For der er mange jeg ved der har angora gener i sig....altså burde de jo så også være 2 rangs og ikke kunne deltage.

(Som jeg skrev tideligere, som eksempel er Bermuda angora,men brormand Ludo og Mor Titania er ikke...og de kan deltage om B/B...dermed samme gener...så kan kun se det med B/B som noget total fis)

Amazing Ferret

Hanne - vi kan ligeså godt glemme det. Det virker som om folk ikke fatter forskellen  :( og at de mener at angora er noget defekt lort som ikke har en chance.

Jeg bryder mig ikke om de sorte og de har også nogle defekter, men de kan sagtens vinde BIS/BIM

Og ja det hele er sq så dobbelt moralsk, men hey, det er vist meget normalt at være det når man er ilderejer  :(