Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Angoraer på udstillinger

Startet af Stephanie, 25. November 2010, kl. 17:52

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato 29. November 2010, kl. 22:32
Hanne - vi kan ligeså godt glemme det. Det virker som om folk ikke fatter forskellen  :( og at de mener at angora er noget defekt lort som ikke har en chance.

Jeg bryder mig ikke om de sorte og de har også nogle defekter, men de kan sagtens vinde BIS/BIM

Og ja det hele er sq så dobbelt moralsk, men hey, det er vist meget normalt at være det når man er ilderejer  :(

Nej du har så evig ret.
Som dig er der også flere ting jeg synes burde være anderledes, og meget der virker dobbelt moralsk.
Men kan jo være vi igen igen om et par år,kan trække på smile båndet....når tingen bliver lavet om fordi måske nogen af de samme som er imod nu,selv har fået angora.
Det er som om tingene har det med at vende sig, når man selv får noget af det man ellers har svinet til.
Der kan selv Erika være med :fnis:
Men med årene har hun så også fundet ud af alting ikke er sort/hvidt,og fået rykket nogen grænser :)
(Jeg var nemlig en af dem som fik flere ture af Erika for nogen år siden, og jeg hadede hende...og omvendt :fnis: og se så bare nu :) )

Amazing Ferret

Ja, jeg var dybt imod silveravl :fnis: :fnis: og havde samme mening som mange stadig har omkring silver avl

Men ja, lad os vente et par år og se hvad der sker  :)

Anne

Argh jeg håber seriøst ikke det smitter og jeg om et par år bare har smidt alle mine idéer ud og avler silver og angora!!! Skal til at iføre mig en heldragt af gummi når jeg er i rum med Hanne og Erika :S

Shamua

Citat fra: Anne Dato 30. November 2010, kl. 14:00
Argh jeg håber seriøst ikke det smitter og jeg om et par år bare har smidt alle mine idéer ud og avler silver og angora!!! Skal til at iføre mig en heldragt af gummi når jeg er i rum med Hanne og Erika :S
Det smitter..... Så jeg forventer at se dig i gummidragt på julefrittevitten  :fnis:

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Citat fra: Shamua Dato 30. November 2010, kl. 14:15
Citat fra: Anne Dato 30. November 2010, kl. 14:00
Argh jeg håber seriøst ikke det smitter og jeg om et par år bare har smidt alle mine idéer ud og avler silver og angora!!! Skal til at iføre mig en heldragt af gummi når jeg er i rum med Hanne og Erika :S
Det smitter..... Så jeg forventer at se dig i gummidragt på julefrittevitten  :fnis:

Husk at tage billeder  :fnis: :fnis: :fnis: :fnis:

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato 30. November 2010, kl. 14:17
Citat fra: Shamua Dato 30. November 2010, kl. 14:15
Citat fra: Anne Dato 30. November 2010, kl. 14:00
Argh jeg håber seriøst ikke det smitter og jeg om et par år bare har smidt alle mine idéer ud og avler silver og angora!!! Skal til at iføre mig en heldragt af gummi når jeg er i rum med Hanne og Erika :S
Det smitter..... Så jeg forventer at se dig i gummidragt på julefrittevitten  :fnis:

Husk at tage billeder  :fnis: :fnis: :fnis: :fnis:

Jeg smider kameraet i hånden på Anja, og siger hun skal tage billeder af Anne hele dagen  ;)

Vh. Marianne

Anne

#111
Jeg lover at hoppe i en gummi sikkerhedsdragt ala dem man ser i film om biokemiske våben, hvis en af jer medbringer den. men IKKE hanne eller erika, for så er bakterierne nok inde i dragten allerede!

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato 30. November 2010, kl. 14:20
Jeg lover at hoppe i en gummi sikkerhedsdragt ala dem man ser i film om biokemiske våben, hvis en af jer medbringer den. men IKKE hanne eller erika, for så er bakterierne nok inde i dragten allerede!

Jeg kommer ikke, så hvis du bliver smittet, så er det helt og holdent Hanne's skyld  :P

Anne

Ja det kunne lige ligne hende... :|

Eliza

Hvis i bare ville læse hvad jeg skriver og ikke hvad i TROR jeg skriver..  :nej:

Synes da helt klart angora skal stille på samme betingelser som almindelige, så har de ikke en ekstra chance for at vinde noget bare fordi de er angora og de er med i konkurrencen om bis/bim. Men det vil i jo heller ikke...
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Citat fra: Eliza Dato 30. November 2010, kl. 15:30
Hvis i bare ville læse hvad jeg skriver og ikke hvad i TROR jeg skriver..  :nej:

Synes da helt klart angora skal stille på samme betingelser som almindelige, så har de ikke en ekstra chance for at vinde noget bare fordi de er angora og de er med i konkurrencen om bis/bim. Men det vil i jo heller ikke...

Øhhh har du læst hvad vi skriver??
For det er netop det vi har skrevet 500gange.
Godt nok at de har deres egen "klasse" ellers bliver dem med korthårs jo mopset hvis de skal puttes ind i deres fine klasser(tænk hvis de fik angora lus :fnis:).... men at de får de fratræk angora nu skal have...dermed mindre chance for vinde...og det ved vi godt, og vi ved godt det 1 ud af tusind der måske vinder de skide priser....men vi vil bare gerne at de kan deltage om dem.
(ganske som det har været de sidste mange udstillingen.....dooooh)

FerretParadise

Altså I vil hellere, at angora kommer i alm klasse, og får træk for deform snude og manglende underuld, men har muligheden for at kunne stille til bis/bim?
Altså ingen angora klasser, og derfor heller ikke nogen bedste angora.

I stedet for at stille dem i angora klasser, og kunne vinde bedste angora?

Forstår jeg det rigtigt?
Ann Hillerslev.

Cille

Læs...der står jo netop...Godt nok at de har deres egen "klasse" ellers bliver dem med korthårs jo mopset hvis de skal puttes ind i deres fine klasser(tænk hvis de fik angora lus ).... men at de får de fratræk angora nu skal have.

Så nej ikke helt rigtigt forstået.....

Amazing Ferret

#118
Vi vil stadig gerne have de har deres egne klasser, men at de stadig har chancen for at vinde BIS/BIM på lige fod med alle andre.

FerretParadise

Mon man ville kunne køre en bil til syn med samme holdning..

"Kære synsmand, jeg vil gerne have at du syner min bil, men du må se bort fra, at bremserene ikke er så gode, og lyser ikke virker i den ene side bagpå"
Ann Hillerslev.