Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

webcam i dommer rummet.

Startet af tzari, 1. December 2010, kl. 03:11

Lena og Peter

Citat fra: Eliza Dato  2. December 2010, kl. 11:40
Jeg tror ikke man kan se det i alle klasser, men man kan da godt få en ide om det. Egentlig er det ligemeget for mig hvis der ikke kommer lyd på for ellers vil man jo kunne sidde og regne sammen hvem der vinder og det ville jeg ikke synes var så fedt. Jeg har ikke lyst til at vide på forhånd hvilken plads jeg fik og rygtet går jo hurtigt hvis nogle har siddet og regnet på det  :)

HVIS det bliver til noget, bliver det helt sikkert uden lyd af samme grund, på Petfoods ilderen..  ;)

Eliza

Citat fra: ilderbanden Dato  2. December 2010, kl. 11:43
Citat fra: Eliza Dato  2. December 2010, kl. 11:40
Jeg tror ikke man kan se det i alle klasser, men man kan da godt få en ide om det. Egentlig er det ligemeget for mig hvis der ikke kommer lyd på for ellers vil man jo kunne sidde og regne sammen hvem der vinder og det ville jeg ikke synes var så fedt. Jeg har ikke lyst til at vide på forhånd hvilken plads jeg fik og rygtet går jo hurtigt hvis nogle har siddet og regnet på det  :)

HVIS det bliver til noget, bliver det helt sikkert uden lyd af samme grund, på Petfoods ilderen..  ;)

Dejligt  :) så må jeg finde ud af om jeg tør kigge med på dagen, men synes jo det kunne være spændende..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.