Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tilmelding til Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 16. December 2010, kl. 21:20

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Pipvig Dato  1. Januar 2011, kl. 21:47
Citat fra: Julie Stuhr Dato  1. Januar 2011, kl. 21:11
Jeg har allerede udfyldt tilmeldingsblanketterne :D

hehe det har jeg også...


Også mig! Så må vi se hvad fremtiden bringer og håbe jeg ikke skal i lufthavnen og hente manden lige den dag...

Selina

hvis man tilmelder nu skal man så også betale nu?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Selina Dato  1. Januar 2011, kl. 21:58
hvis man tilmelder nu skal man så også betale nu?
[/quote
Nej det skal man ikke.. kig på deres hjememside.. der står infoen under tilmeldinger.. Held og lykke;o)

Lena og Peter

Så er der 2 pladser tilbage, inden vi går over på ventelisten...  :D

Med venlig hilsen
Det Grå Guld

Bawa

Det er godt nok gået stærkt! Godt jeg nåede at tilmelde i tide :dans:

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Line

#21
Hvis man kommer på venteliste, får man jo først pladserne (hvis de er der) efter 1/4 (sandsynligvis) hvad vil prisen pr ilder så være?

Anne

Husk at betale i dag hvis I gerne vil have pladserne billigst muligt.

cibatuchsi

desværre har vi ik to dage ikke kunne komme på netbank (nordea) så ja vi må bare betale det ekstra. men skide surt. men ja sådan er det jo nogen gange... hehe

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato  1. Marts 2011, kl. 06:40
desværre har vi ik to dage ikke kunne komme på netbank (nordea) så ja vi må bare betale det ekstra. men skide surt. men ja sådan er det jo nogen gange... hehe

Øv hvor surt og mærkeligt.. Jeg har også Nordea og har ikek haft problemer!

Line

Daisy: Jeg har også Nordea, og har haft SÅ mange problemer med deres netbank! Kan ikke logge på, nogle gange bliver jeg logget af fordi nordea ikke svarer hurtigt nok. Når jeg vil betale regninger eller overføre penge kan jeg ikke skrive noget som helst i felterne  :X Og det er bare HVER gang jeg skal bruge flere timer og logge ind og ud flere gange for at jeg MÅSKE er heldig at få det til at virke!! Sidst jeg var i min filial sagde de at jeg måtte komme ned med de næste regninger, så skulle de nok gøre det for mig og sørge for at min husleje fx blev tilmeldt til betalingsservice, for det kan jeg sjovt nok ikke! Min netbank sletter simpelthen mine aftaler! I januar blev min husleje fx trukket autmatisk, men i februar og marts har den sjovt nok glemt det selvom jeg har tilmeldt den nu snart 47gange og den siger at den er modtaget! Er så nederen sur på Nordeas netbank!

cibatuchsi

#26
Citat fra: Line Dato  1. Marts 2011, kl. 11:09
Daisy: Jeg har også Nordea, og har haft SÅ mange problemer med deres netbank! Kan ikke logge på, nogle gange bliver jeg logget af fordi nordea ikke svarer hurtigt nok. Når jeg vil betale regninger eller overføre penge kan jeg ikke skrive noget som helst i felterne  :X Og det er bare HVER gang jeg skal bruge flere timer og logge ind og ud flere gange for at jeg MÅSKE er heldig at få det til at virke!! Sidst jeg var i min filial sagde de at jeg måtte komme ned med de næste regninger, så skulle de nok gøre det for mig og sørge for at min husleje fx blev tilmeldt til betalingsservice, for det kan jeg sjovt nok ikke! Min netbank sletter simpelthen mine aftaler! I januar blev min husleje fx trukket autmatisk, men i februar og marts har den sjovt nok glemt det selvom jeg har tilmeldt den nu snart 47gange og den siger at den er modtaget! Er så nederen sur på Nordeas netbank!
vi har heldigvis kun haft problemer med netbanken i et par dage. men det er noget pis når det er lige op til der skal betales regninger. men ja må bare i banken ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg har heldigvis kun gode erfaringer med Nordea og deres netbank..

Anne

Jeg har også udelukkende gode erfaringer med nordeas netbank. Jeg bruger faktisk den til al kontakt med nordea igennem mailsystemet, og jeg har virkelig kun haft positive oplevelser.

Men Daisy, bruger i nemid? For hessel nægtede at bruge det, men for et par dage siden lukkede de den gamle tilgang.

cibatuchsi

^^ ja det gør vi. har for 3-4 uger siden tilmeldt mit. ;)
netbank virker igen i dag weeee så nu kan der betales regninger igen :)