Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så flyttede Romio ind:)

Startet af Emmadyhr, 26. Januar 2009, kl. 16:04

Emmadyhr

Ja så fik jeg Romio med hjem :dans:.
Han tog turen fra jylland rigtig fint.Han var bare en engel på den tur ;)
Han har fået buret i stuen så jeg kan holde øje med ham.
Han er lidt en pige :lol: når de andre vil sige hej ligger han sig ned og skriger.Han vil IKKE havde de røre ved ham så det endte men at de blev vrede over de slet ingen ting måtte med ham ,så de røg i flesket på ham.
Men nu er han blevet gode venner med Fiona.De leger og sover sammen.Han er helt rolig når hun er der.Det er sjovt at se ham lege rundt med hende.Han er faktisk dobbelt så stor som hende.Men hun er sød syndes han:)
Jeg er ikke helt klar over hvordan jeg får ham sammen med de andre endnu.Han er meget bange for dem og så nytter det jo ikke noget.Håber han falder til ro med tiden.
Men jeg er meget glad for ham <3..Han er også meget glad for mig.Han begyndte at slikke mig da jeg holdte ham første gang hos Mette(metnil) og det har han faktisk gjort lige siden.Jeg får morgen vasker på min hånd når jeg siger godmorgen til ham:) Jeg prøver at lære ham at møsse nu.Det virker til han gerne vil han ved bare ikke helt hvad det går ud på endnu.
Men det var lige lidt om ham.Min nye lille pusser dreng:)


Amazing Ferret


Julie

haha, jeg kan godt genkende fritz i den beskrivelse af hvordan han skriger af ingenting.  stort tillykke med ham  :lol:

lille_jill


Emmadyhr

Ja nu lyder jeg måske utrolig dum og alt muligt :-$..Men Magnus(Romio) beholder altså sit gamle navn.Jeg ved ikke helt hvorfor,..Men Romio passer bare ikke til ham..Jeg føler mig utrolig dum lige nu hihi..Men Magnus bliver altså det han kommer til at hedde nu(igen hih)
Håber det er Ok  :lol:

Soelberg`s SUN ferret