Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Classic Ferret 2011

Startet af Starshineferrets, 6. Marts 2011, kl. 22:05

Starshineferrets

Vi hälsar er varmt välkomna till Illerutställningen Classic Ferret den 5 november 2011 på Axvalla travbana i Skara, Sverige

Mer information kommer på hemsidan och vi öppnar snart för anmälningar!

www.classicferret.se


Mvh

Ann, Hanna, Mette, Sara & Sara


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Øj det ser spændene ud! Hvor langt ligger det fra KBH?

Malene

#3
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  6. Marts 2011, kl. 22:26
Øj det ser spændene ud! Hvor langt ligger det fra KBH?

Link
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Starshineferrets



Shamua

Jeg tænker bare... Holder vif ikke udstilling d. 5 november? Altså her i Danmark?!

Eller er det en hentydning til at vif ikke kommer, og vi så bare er fejlinformeret, når vi har spurgt ind til det. For synes da egentlig det er respektløs at holde en udstilling i et naboland, på samme dato som der skulle komme en anden. Det kan da godt være det bare er mig der tænker sådan, men sådan tænker jeg nu engang.

Men hey, fedt... En ny udstilling ikke så langt fra dk! :D

Vh. Marianne

Starshineferrets

VIF är informerade sedan innan, och vi har gemensamt diskuterat fram datum. Eftersom vi endast kunde få lokal och domare just den helgen så har de varit så snälla att byta datum med oss ;)

Och vi själva vill så klart även delta på båda utställningarna.. så att lägga dem på samma helg hade gjort det hela väldigt svårt :D

Shamua


Vh. Marianne

Malene

Jeg synes det er fedt at Classic Ferret har byttet dato med VIF, så man har mulighed for at komme til begge udstillinger. Weee :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Malene Dato  6. Marts 2011, kl. 23:23
Jeg synes det er fedt at Classic Ferret har byttet dato med VIF, så man har mulighed for at komme til begge udstillinger. Weee :D

Ja det er super! Men æhhh, hvornår er det så at VIF er og er det sikkert det blir afholdt i år?

AlisVolatPropiis

Mon ikke VIF selv skal have lov til at melde dato ud :) når og hvis de er parate til det? :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. Marts 2011, kl. 23:38
Mon ikke VIF selv skal have lov til at melde dato ud :) når og hvis de er parate til det? :)

Nåå jo selvf. Det belev bare skrevet såddan at det lød til at det var kommet ud og det bare var mig der kke havde fulgt med;O) Så jeg undskylder, det var ikke for at "prikke" til noget, blot for lige at kunne planlægge hvis man nu kun havde råd til en udstilling i samme måned og begge udstillinger blev afholdt i samme måned... Sorry!

Malene

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  6. Marts 2011, kl. 23:33
Citat fra: Malene Dato  6. Marts 2011, kl. 23:23
Jeg synes det er fedt at Classic Ferret har byttet dato med VIF, så man har mulighed for at komme til begge udstillinger. Weee :D

Ja det er super! Men æhhh, hvornår er det så at VIF er og er det sikkert det blir afholdt i år?
Når Starshineferrets skriver at de har byttet dato med VIF, så går jeg ud fra at det er sikkert at det bliver afholdt igen ;)
Jeg regner med at de annoncerer datoen, når det hele er på plads.

Btw. Jeg ELSKER jeres logo :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.