Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Classic Ferret 2011

Startet af Starshineferrets, 6. Marts 2011, kl. 22:05

AlisVolatPropiis

Nej Nej :) sorry jeg undskylder, det var ikke for at lyde bebrejdende på nogen måde....bare så der ikke lige pludselig enten blev lovet noget der ikke blev holdt, eller sagt noget før nogle ville have det sagt agtigt....

Men det varmer da som tidligere arrangør og medhjælper at folk er så interesserede i VIF :D det er da den bedste støtte en udstilling kan få :D <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. Marts 2011, kl. 23:47
Nej Nej :) sorry jeg undskylder, det var ikke for at lyde bebrejdende på nogen måde....bare så der ikke lige pludselig enten blev lovet noget der ikke blev holdt, eller sagt noget før nogle ville have det sagt agtigt....

Men det varmer da som tidligere arrangør og medhjælper at folk er så interesserede i VIF :D det er da den bedste støtte en udstilling kan få :D <3

Hehe godt godt.. Men ja, nok om VIF i denne tråd så... Jeg vil vente spændt på hvornår der kommer nyt fra arangørende af VIF;o)

cibatuchsi


Lena og Peter

Det bliver en rigtig spændende udstilling... Vi glæder os rigtigt meget... <3

Anne

Det ser ud til at vi nordjyder med fordel ville kunne sejle over :)

KariN

Hvor dejligt med endnu en udstilling :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

uhh spændende med en ny udstilling :)!

Bawa

Jeg skal helt sikkert med! Hvor er det bare fedt!!!! :D

Starshineferrets

Nu kan ni anmäla er till vårat nyhetsbrev på hemsidan! Där får ni information så fort vi öppnar för anmälan!

Eliza

glæder mig bare såååååååå meget til den her udstilling  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

Nu är hemsidan på plats och vi öppnar för anmälningar kl 20:00 den 31 maj!

Hjärtligt välkomna!

www.classicferret.se

Line


Starshineferrets

Det står under anmälan :D

Men det kostar 250 SEK för första illern, 150 SEK för andra, och 100 SEK för nästkommande illrar. Utöver det ges rabatt på 10% på hela anmälningsavgiften om man betalar innan den 1 augusti.

Starshineferrets

I danska kronor, med dagens kurs är det ca: 200 dkk för första, 120 dkk för andra och 80 dkk för nästkommande.

Line

Er det før eller efter 1 august? :)