Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Classic Ferret 2011

Startet af Starshineferrets, 6. Marts 2011, kl. 22:05

Starshineferrets

Det är vad anmälan kostar normalt sett. Betalar man innan den 1 augusti får man 10% rabatt, dvs att 3 illrar normalt sett kostar 500 sek - med rabatt kostar de då 450 sek. (förutsatt att man betalar innan 1 augusti)

Line

Nu har jeg fundet alle de usynlige knapper  :lol:

Starshineferrets

gah :s är de osynliga hos dig? Använder du firefox eller någon annan webbläsare? :s

Starshineferrets

kan lägga in en bild på hur sidan ser ut i te.x google chrome eller IE


Line

Jeg bruger firefox, og der sidder knapperne over ilderen, men i logoet - og så er det jo klart man ikke kan se dem når de er hvide :P Men jeg fandt da ud af det da jeg kørte musen hen over dem, så blev den knap jeg holdte musen på jo sort :) - Men ellers er det kun "hjem" man kan se, for den er ikke hvid.

EDIT:: Og så lige nu da jeg gik ind for at tage et billede af det, så ser det selvfølgelig ud som på dit billede i dag :)


Starshineferrets

yup.. det är tack vare malene det fungerar idag :D Så nu ska det vara löst så att det fungerar i FireFox!

Line


Starshineferrets

Påminner om att vi har öppnat för anmälningar :D

Starshineferrets

Tack vare våra fantastiska sponsorer kan vi berätta att våra deltagare inte behöver ta med sig något material till lådorna på utställningsdagen (som te.x pellets/kattsand), det kommer att finnas på plats till alla våra deltagare!

lille_jill

Hvordan foretrækkes neglelængden på Classic? Lidt sent at tænke på det, men måske jeg kan nå at redde den alligevel.

FerretParadise

Citat fra: lille_jill Dato 29. Oktober 2011, kl. 10:20
Hvordan foretrækkes neglelængden på Classic? Lidt sent at tænke på det, men måske jeg kan nå at redde den alligevel.
Naturlige, så de passer til poten.
Altså ikke "engels lange" og ikke "tysker korte". Men sådan at de passer til ilderen.  ;)
Ann Hillerslev.

lille_jill

Altså, sådan så de lige rammer gulvet, når de står normalt?

FerretParadise

#42
Citat fra: lille_jill Dato 29. Oktober 2011, kl. 11:18
Altså, sådan så de lige rammer gulvet, når de står normalt?
Jeg forsøger at lave mines kløer sådan, at de lige akkurat ikke rammer bordet når de står normalt. Lige en millimeter over.

Jeg tror dog ikke, at disse dommere går så meget op i om kløerne er en millimeter for lange eller korte. Men mere det, at de passer til ilderen, og at de er velplejede.
Ann Hillerslev.

lille_jill

tak :) Det er så længe siden at jeg har været på udstilling. Bliver nærmest helt præsentations-angst på mine dyrs vegne

FerretParadise

Citat fra: lille_jill Dato 29. Oktober 2011, kl. 14:31
tak :) Det er så længe siden at jeg har været på udstilling. Bliver nærmest helt præsentations-angst på mine dyrs vegne
Det var da så lidt.  :)
Ja det er lang tid siden du og dine dyr har været på udstilling, så jeg glæder mig til at se dig og dem på Classic Ferret.  :)
Ann Hillerslev.