Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

VIF 2011

Startet af CMS, 14. Marts 2011, kl. 11:36

CMS

VIF slår endnu engang dørene op - denne gang lørdag den 26. november.

Jeg ved, der har været en del snak om datoen og vil derfor for god ordens skyld slå fast: VIF har exceptionelt i år byttet dato med en svensk udstilling, så der er plads til os alle sammen i efteråret, men vil fremadrettet ligge 1. lørdag i november  ;)

Hjemmesiden vil blive opdateret asap, og der bliver snart åbnet for tilmeldinger - men sæt kryds i kalenderen den 26. november.

VIF /Christina
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Så kom datoen Uh det bliver spændende!!!

Eliza

Glæder mig til endnu et VIF  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

FEDT! Det er godt nok dagen efter Mortens fødselsdag! Meeen jeg må jo bare overtale ham til at VIF er det helt rigtige sted at være i den weekend :dans:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Stephanie

YES!!!!! Super god nyhed :)

Det glæder jeg mig til, det er så hyggelig en udstilling (og så dejligt tæt på mig)

mette11

Har i fundet lokaler?? Eller kan i sige ca. hvor det bliver?? Jeg formoder det er i Storkøbenhavn...vil blive meget glad hvis i afholder det i Albertslund igen, for det er dejligt nemt for mig!  :P

CMS

Citat fra: mette11 Dato 14. Marts 2011, kl. 13:13
Har i fundet lokaler?? Eller kan i sige ca. hvor det bliver?? Jeg formoder det er i Storkøbenhavn...vil blive meget glad hvis i afholder det i Albertslund igen, for det er dejligt nemt for mig!  :P

Samme lokaler ;)
Mange hilsner Christina

cibatuchsi

^^ det bliver så fedt. men det ved du jo godt allerede vi mener :)

PiaLyng


AlisVolatPropiis

Jeg glæder mig SÅ meget, og synes bare det er så fedt den blir kørt videre :D jeg lover at hjælpe så meget jeg kan :) og støtte op om den udstilling der nu altså står mit hjerte nærmest. :D

Lena og Peter

Rigtigt dejligt... Og jeg håber du ved, at du bare kan sige til hvis der er noget jeg skal hjælpe med... :dans:

KariN

:D :D

Det er helt fantastisk :) Vi glæder os helt vildt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Kalender i kryssad! Ni får någon bara vara snäll och påminna mig om att anmäla :P

lille_thor

Undskyld jeg er lidt dum. Men er der en eller anden der er sød at smide et link til hvor tilmelding ligger ?  ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred