Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Julefrittevitten 2011

Startet af Shamua, 14. Marts 2011, kl. 19:21

Shamua

#60
Hej allesammen,

Så har vi fået dommerne på plads.

Vi har fundet 3 polske dommere til udstillingen, som ikke har dømt i Danmark før. De har dømt i Norge for nogle år siden.


Professer Olga Szeleszczuk

Lektor Veterinær Przemyslaw Baran

Doktor Piotr Borsuk



Vi glæder os til at benytte disse dommere på udstillingen.

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato  6. April 2011, kl. 20:08
Hej allesammen,

Så har vi fået dommerne på plads.

Vi har fundet 3 polske dommere til udstillingen, som ikke har dømt i Danmark før. De har dømt i Norge for nogle år siden.


Professer Olga Szeleszczuk

Lektor Veterinær Przenyslaw Baran

Doktor Piotr Borsuk



Vi glæder os til at benytte disse dommere på udstillingen.

Lyder spændende! Og sikke nogle fine titler de har;O)

FerretParadise

Det er nogle rigtig søde dommere.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Nu gik jeg ind for at betale for udstillingen, da der jo er sidste frist om en måned. Der står i svaret på min tilmelding at bank kontoen vil komme op på hjemmesiden hurtigst muligt (jeg fik svaret d. 17/3-2011)

Jeg gik så ind på hjemmesiden for at betale, men bank kontoen er ikke kommet på endnu?? og jeg vil da gerne betale for udstillingen i den her måned :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

Hov, skal man allerede betale nu?  :o

KariN

Nej det behøver man ikke, jeg kan bare godt lide at betale i god tid så jeg er sikker på at det går som det skal :)

Her er hvad der står på deres hjemmeside:

"Vi vil opdele betalingen over to betalingsdatoer. Halvdelen af betalingsbeløbet skal være indbetalt d. 1 juni, og resten skal være indbetalt d. 1 september. Man må selvfølgelig gerne betale hele beløbet med det samme."


Problemet er bare at der endnu ikke er kommet konto oplysninger på siden endnu, så man kan ikke indbetale noget :S
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl


Masa

Jeg vil faktisk også gerne betale i den her måned...

Mie klüwer Jensen

#68
også her:D

forresten nogle der ved hvad polske dommere gerne vil se /have angående negle og øre og lugt??

Shamua


Vh. Marianne

lille_thor

Hey ville bare lige høre om der var nogen af jer fra jylland de køre der over som har en lille plads til mig, og to ildere med div man har brug for. 
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Mustela

Kære alle sammen.

Vi blev gjort opmærksom på i går, at forpagteren af cafeen i prøvehallen kun holder åbent om morgenen. Her vil der måske være mulighed for at købe lidt, dog er dette begrænset eller ikke sikkert. Derfor er det i år ok at medbringe mad selv, og er dette ikke muligt, så ligger der mange cafeer/restaurantioner/pizzarier osv i nærheden, hvor man så kan købe mad.

Vi glæder os til at se jer alle, til en hyggelig dag i julens tegn.

Venlig Hilsen

Katrine -julefrittevitten

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihh det lyder dejligt at vi selv må tage mad med! Det gør det altså lidt billigere og så er der flere penge til at købe mere ravelse til totterne ;)

KariN

Jeg er ved at finde ud af om min søster har åbent i hendes smørrebrøds forretning på lørdag :D Den ligger nemlig lige nede på Valby langgade og de har rigtig lækker mad :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato 30. November 2011, kl. 13:56
Jeg er ved at finde ud af om min søster har åbent i hendes smørrebrøds forretning på lørdag :D Den ligger nemlig lige nede på Valby langgade og de har rigtig lækker mad :P

Ahhh lyder sku os lækkert!!