Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Rubinas små pus

Startet af Cille, 31. Marts 2011, kl. 17:10

Sølvsten

Endnu engang stort tillykke Hanne. Ja de ligner andre små hvalpe, skønne og dejlige at se på.

lussingen

For syv søren da også hvor er de søde <3 Det er virkelig en fantastisk tid vi går i møde med alle de hvalpe der snart kommer rundt omkring. Jeg kan slet ikke vente til "mine" hvalpe bliver født. Men i mellemtiden kan jeg jo sidde og savle over alle de andre :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Ihh hvor er de kære :D selvom ilderhvalpe i den alder ikke er særlig pæne, er der altså noget kært over dem <3

Jeg glæder mig til at se flere billeder jo ældre de bliver :D

Hvordan klarer Rubina det som mor??
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

uhh hvalpe, man kan bare ikke stå for dem..  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Taktak :D

Rubina klare det helt fint.
I starten var hun ikke helt med på hvad og hvordan...altså jo hun passede dem,men havde slet ikke det der vagtsomme som tæver har...uanset om de søde ved menneskerne :fnis:
De plejer at være på lidt "vagt", men det er så også kommet.
Men det er så dejligt med en til tæve, hvor man stort set kan gøre hvad man vil, og indimellem putter hun mine fingre sammen med de små...det er så sødt <3

KariN

Hvor er det skønt at høre at det går så godt :) og dejligt at hun lader dig komme helt tæt på hende og de små :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lenac

synes godt nok en nyfødt ilder ligner en nyfødt rotteunge :S men de er stadig super kære <3
xoxo Malene <3

Cille

De ikke så kønne imens de små, men kan også være grimmere end dem her :lol:

Lenac

Jeg synes bestemt ikke de er grimme, blev bare overrasket over hvor meget de to arter ligner hinanden som nyfødte :S Elsker både rotter og ildere...
xoxo Malene <3

Cille

Kom lige til at tage billeder igen idag...tager næsten billeder hver dag :lol:
Men de blev altså lidt sjove,så synes i skulle se nogen af dem
Tofslen er en lille brokkerøv  :fnis:

Første er så man kan se de har aftegn i nakken


De 3 næste er for vise min lille diva tofslen folde sig ud som charmetrold




Jamen se dog den lille nar <3

FerretParadise

Hvor er de bare søde.
Se de små poter, og deller på maven.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Hvor er det dejligt at se den lille har indhentet det igen :) Var den lille Vifslen? :fnis:

Vh. Marianne

Cille

ja hun er godt med nu...der kun 7-8g forskel på de 2.
Ja det var vifslen.... og hvis folk sidder og tænker på hvor de har hørt eller hvor jeg har de navne fra...så det mumie troldene.
De 2 små piger som har taget en kuffert og er bange for mureren

Thomas Hartmann

Smukke hvalpe man kan ikk få nok af hvalpe billeder

AlisVolatPropiis

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee Vifslen :D go girl! :D dejligt at se hun er ved at komme efter det :D Skønne unger Hanne :D